Hirdetés

Eszkalálódik a helyzet a VALORANT legújabb játékmódjában

Vadonatúj, minden eddiginél pörgősebb játékmód érkezik a VALORANTba, a Riot Games FPS játékába.

Hirdetés

A mai nap élesedik a VALORANT szervereken az Escalation játékmód, amely egyszerre működik Team Deathmatchként és Arms Race-ként.

Arms Race, csak fordítva

Azok számára, akik ismerik az Arms Race fogalmát, ismerős lesz az Escalation játékmód is: ebben az 5 az 5 elleni, csapat alapú mérkőzésben kezdéskor a játék véletlenszerűen létrehoz egy 12 fegyverből és képességből álló szettet, ezekkel kell a játékosoknak egymás ellen megküzdeniük. A csavar a hasonló játékmódokhoz képest az, hogy itt a legerősebb fegyverektől és képességektől haladnak a leggyengébb felé. 

“Az Escalation megtervezésekor egy gyors Team Deathmatch módot szerettünk volna létrehozni, ahol stressz nélkül szórakozhatunk, miközben a barátainkkal játszunk. Reméljük, hogy lehetőséget adunk a játékosoknak arra, hogy gyakorolhassanak a különböző fegyverekkel, és hogy újszerű módon tapasztalják meg a képességeket, miközben a cél elérése profitál némi koordinációból, de nem szükséges a sikerhez.” - mondta Kyle Leach, a játékmód tervezője.

A csapatok feladata, hogy mind a 12 “szakaszban” kiiktassanak bizonyos számú ellenfelet, hogy a következő szintre lépjenek. Amikor valaki a következő szintre lép, automatikusan megkapja a következő fegyvert. Egy csapaton belül, az egyéni képességek függvényében lehetnek eltérések, de minden játékos a saját szintjének megfelelően halad majd előre. Kivétel ez alól a végső fázis, ahol mindenki ugyanazt a fegyvert/képességet kapja meg. Egy mérkőzés jellemzően 8-10 perc hosszú, de a tizedik perc után, ha még nincs győztes, az a csapat nyer, amelyik éppen aktuálisan vezet.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Neked tetszik az Escalation koncepciója?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés