Nem telt sokidőbe a 2.04-es frissítés megérkezése, de legalább egy jó adag problémát orvosoltak.
Bár a játékosok többsége felhúzta a szemöldökét mikor meglátta a Crimson Heist updatet, mivel nem sikerült az előre beharangozott dolgok egy részét belepakolni a játékba, legalább most büszkén vehetnek tudomást az új patchről, melyben a fejlesztők sokmindent javítottak. Először is kezdjük ott, hogy Flores máris kapott egy nerfet:
- Csökkentették az RCE-Ratero Charge robbanási sugarát: 4-ről 3 méterrel -> ezen felül 2 helyett csak 1.5 méteren belül halálos a robbanása
- Ez a módosítás azért valósult meg, hogy kifinomultabb taktikára és mozgásra ösztönözze a játékosokat, mivel egy kisebb robbanási sugár nagyobb pontosságot igényel
A fixek között pedig olyan dolgok szerepelnek, melyek a játékmenetet is befolyásolják, bár legtöbbször nem konkretizáltak a fejlesztők mi volt a hiba és hogyan hozták helyre:
- Javítottak jó néhány invite (játékos meghívás) és matchmaking, valamint a lepakolható Shieldeket érintő hibát
- Consulate-n az első emeleten található Lobbyban, ha valaki a Defusert a kerekasztal tetejére akarta lerakni, akkor az megsemmisült eddig
- Előfordulhatott, hogy a magasabb pinggel rendelkező játékosok nem tudtak semmit csinálni miután kiléptek a drón kamerájából
- Nem lehetett eddig kilőni Flores RCE-Ratero Charge drónját mozgás közben, ha a kerekét találták el
- Flores RCE-Ratero Charge drónját telepíteni lehetett bizonyos objektumok belsejébe
Emellett nem árt arról is tudni, hogy az új Borderen időnként a mérkőzés elején a felkészülési időszakban (prep-phase) néhány játékos drónja egy tárgy belsejében spawnol még mindig, így nem tudja irányítani azt. Továbbá a replay funkció még mindig csak béta fázisban van, ezért több furcsa hiba is felléphet egy-egy összecsapás újbóli megtekintése közben. A teljes fix listát itt találjátok.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!