Már használható a Nvidia Reflex funkció R6S-ben, amely segít a lövéseknél

Már használható a Nvidia Reflex funkció R6S-ben, amely segít a lövéseknél

Viszont csak a Vulkan verzióban érhető el ez a beállítás.

Két hónapja jelentette be a Ubisoft, hogy egy nagyon fontos és izgalmas újdonsággal állnak elő a Rainbow Six Siege kapcsán. És az akkor bemutatott fejlesztés mostantól elérhető a játékosok számára. Az Nvidia Reflex akár 30%-kal is képes csökkenteni a rendszer késleltetését és az input lagot (bemeneti késleltetés), ezzel megkönnyítve a pontosabb lövést. A beállítás feloldásához mindössze annyit kell tenni, hogy feltelepítjük a legújabb Game Ready illesztőprogramot, amely letölt egy kis frissítést, majd ezt követően a játékot Vulkan verzióban kell elindítani.

Ha valakinek Nvidia videókártyája van, akkor innentől kezdve alapértelmezés szerint be lesz kapcsolva ez a funkció, de van egy másik lehetőség is, bivaly erős GPU esetén ugyanis további boostot is el lehet érni, ekkor magas szinten tartja a GPU órajel frekvenciáját a játék, biztosítva a zökkenőmentes teljesítményt. Természetesen ez csak Nvidia grafikus kártya tulajdonosok számára elérhető. Itt érdemes megjegyezni, hogy a Reflexhez GTX 10 vagy újabb GPU kell, és persze az is igaz, hogy RTX 20 vagy az RTX 30-as sorozatú grafikus kártya esetén még jobb hatást lehet tapasztalni.

A Reflex legjobb barátja a minél jobb gamer monitor, ezeket párosítva szintén nagyobb előnyt lehet elérni, mivel minél magasabb a képfrissítési arány, annál kisebb lehet késés is. Az Nvidia egyébként kijelentette, hogy ezzel a technológiával szinte teljesen eltűnhet az úgy nevezett peeker's advantage, mivel gyorsabb lehet az ilyen szituációkat ezzel lereagálni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!