Brutálisat ugrott az új Dota 2 hős gyözelmi rátája a buffok miatt

Brutálisat ugrott az új Dota 2 hős gyözelmi rátája a buffok miatt

A Hajnalhasító, na jó maradjunk a Dawnbreaker-nél múlthét pénteken érkezett meg a Dota 2-be, és sikerült is felbolygatnia a közösséget.

Bár azt el kell ismerni, hogy egész komplett az új hős, és vannak erősségei, talán nem sikeredett brokenre, mint általában az újonnan érkező karakterek többsége a Valve MOBA-jában. Valora-val ehelyett 40 százalék alatti győzelmi arányt hozott össze a rajongótábor, és ez talán annak köszönhető, hogy kicsit komplexebb csapatjátékot igényel használata. Talán ennek apropóján gondolta úgy a Valve, hogy nem árt egy kicsit erősíteni rajta. Három kicsi gameplay update érkezett a 7.29 után, amely Dawnbreaker számára komolyabb buffokat és finomításokat is hozott, valamint a Water/Bounty rúna párosát nerfelték egy cseppet. A változások hatalmas löketet adtak az új karakternek, mivel néhány nap alatt a győzelmi aránya 36,86 százalékról az átlag feletti 54,54 százalékra emelkedett a Dotabuff szerint.

Általános

  • Neutral creepek, illetve Roshan általi halál már nem ad TP-t a játékosoknak
  • A Bounty és Water rúnák már csak 2 töltést adnak a Bottle-hoz

Dawnbreaker

  • Szintenként 3.2 helyett 3.8 strenghtet kap
  • Az alap armorja 2-vel nőtt

Starbreaker (Q)

  • Az ütések végén önmagát (self stun) 0.3 helyett 0.2 másodpercig "stunolja"
  • Root hatása alatt nem lehet használni

Celestial Hammer (W)

  • A tűzösvény sebzése 20-ról 20/30/40/50-re nőtt
  • A Converge képesség használata (pöröly visszahívása/ugrás) már nem tölti a Magic Sticket
  • Root hatása alatt nem lehet használni a Converge képességet (pöröly visszahívása/ugrás)

Luminosity (E)

  • Az ütésenkénti gyógyítás 25/30/35/40-ről 30/40/50/60 százalékra nőtt

Solar Guardian (R)

  • Pulzálásonként 40/55/70 helyett 45/70/95-öt gyógyít
  • A pulzálás már hat az Ancient Creepekre is
  • A becsapódáskor létrejövő sebzést és stun-t már nem lehet stunnal megszakítani
  • Az átmérője 400-ról 500-ra nőtt
  • Stun időtartama 1.1/1.3/1.5 helyett 1.5/1.75/2 másodperc lett

Szerinted kellettek ezek az erősítések az új hősnek?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!