Hirdetés

Így fest a körülbelül 1 gigás bugfixeket tartalmazó Y6S1.2 frissítés

Két része bontották, ugyanis a PC-sek már ezen a héten élvezhetik, miközben a konzolosok később kapják meg, mivel összevonják az 1.2-es frissítést az 1.3-mal.

Hirdetés

A Ubisoft leszállított egy újabb frissítést, melyben érdemi változtatásokat nem lehet találni, de legalább jó néhány bosszantó hibát orvosoltak. Ubisoft connect-en keresztül 1.28GB, míg Steames letöltés esetén 895 megát foglal az update.

Tartalom

GAMEPLAY FIX

  • A ping jelzés nem jelent eddig meg, ha a játékos egy eszköz széléhez túl közel célzott
  • A védők a kör idő előtti befejezésével megakadályozhatták a meccs lemondását
  • A védők esetében is jelzett a Proximity Alarm, ha épp az eldobásának pillanatában likvidálták az egyik karaktert

LEVEL DESIGN FIX

  • Több textúra, törmelék és robbanás is problémás volt jó néhány pályán, de ezt most javították
  • Különböző eseteket sikerült javítani, amikor az operátorok lába átlógott bizonyos tárgyakon
  • Több problémás rést fixáltak különböző pályákon
  • Frost csapdája átlógott Chalet 1F Mudroomban a szőnyegeken
  • Kapkan robbanószerkezetét be lehetett rakni Borderen az íróasztal belsejébe a 2F Break Room közelében
  • A védőket úgy észlelte a rendszer, ha a (1F) Lobby és az Courtyard közötti ajtóban álltak Coastline-on, hogy kint tartózkodnak

OPERATOR FIX

  • Flores RCE-Ratero drónjával történő team kill is aktiválja az RFF rendszert mostantól
  • Ha pajzsal a kézben vaultolt - ugrott át egy tárgyat - valaki, akkor FPS módban eltért az animáció a TPS-ben látottaktól
  • Aruni speciális ütése nem törte be néhány könyvespolc üvegét, de elpusztította a mögöttük lévő tárgyakat
  • Ha Flores RCE-Ratero drónját egy hagyományos mellé rakták le, és a játékos abban a pillanatban lépett be a drón megfigyelő képernyőjére, mikor a Ratero robbant, akkor a HUD-ok összeakadhattak néhány másodpercre

USER EXPERIENCE FIX

  • Javítottak különböző felhasználói felület érintő és navigációs problémákat
  • Fixáltak különböző audio és SFX hibákat
  • A host nem rúghatott ki másik játékost egy custom gameben

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés