Üzlet: 1 milliárd dollárt fektettek már be az Epic Gamesbe

Üzlet: 1 milliárd dollárt fektettek már be az Epic Gamesbe

Talicskával tolják a pénzt a befektetők az Epic Games főhadiszállásához.

A napokban jelentette be a Sony Group Corporation, hogy tovább mélyítik a kapcsolataikat az Epic Gamesszel. Ennek alátámasztásaként 200 millió dollárral tolták meg az EG szekerét. A hatalmas összeggel sikerült még magasabb szintre lépnie a videójátékok fejlesztésével és kiadásával foglalkozó vállalatnak. A megalakulásuk óta 1 milliárd dollárt, azaz több, mint 300 milliárd forintot sikerült összegyűjteniük a befektetőktől. Jelenleg a cég értéke közel 30 milliárd dollárra rúg, óriási szereplőnek számítanak a gaming szektorban.

Epic Games és az együttműködések

Minden kétséget kizáróan a Fornite tekinthető a legnépszerűbbnek az Epic Games égisze alá tartozó összes videójáték közül. A több tízmillió játékossal büszkélkedő battle royale aktívan elkezdte beemelni a világába a popkultúra legnépszerűbb karaktereit. Manapság már nem kell azon meglepődni, ha szembejön veletek a játékban Ant-Man, Aquaman, Batman, a TRON egyik hőse, vagy épp Aura, a Szellemirtó. A Sony sem szeretne kimaradni ezekből a projektekből, hamarosan megérkezik Aloy, a Horizon Zero Dawn és Horizon Forididen West hőse.

Ezen kívül ott vannak a grandiózus koncertek, a nem hivatalos Fortnite-burger, a Ford x Rocket League együttműködés, vagy épp a Tenet bemutatója. Az Epic Games minden lehetőséget megragad, hogy közelebb húzza magához a legnagyobb vállalatokat, akik az elmúlt évek tapasztalatai alapján örömmel csatlakoznak a különböző projektekhez.

Töltsd ki az éves magyar e-sportkutatást és nyerj értékes ajándékot! 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te szoktál Epic Games játékokkal játszani?

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések