Csak kijavították az R6S-ben feltűnő

Csak kijavították az R6S-ben feltűnő "Elo glitch" problémát

Most már elvileg biztonságosan lehet MMR-t gyűjteni.

Lassan azt is mondhatnánk, hogy Rainbow Six Siege Ranked rendszerrel csak a baj van, és az az utóbbi időben is nagyon idegesítő probléma ütötte fel a fejét. A közösség arra panaszkodott ugyanis, hogy egy bizonyos „Elo glitch” borzolta a kedélyeket, ami igazából azokat a csapatokat érintette, ahol egy játékos kilépett a meccsből, majd újra belépett. Ilyenkor az történt, hogy ez az együttes a vereségért bizony kevesebb MMR-t, másnéven Elo pontot bukott, ráadásul a győzelem esetén meg többet kapott, mint kellett volna. És ha ez még nem lenne elég, akkor a másik oldal többet veszített, és a diadal után nem is kapott annyit, ami megillette volna. A sok sok galiba mellett ezt nagyon nehezen viselték a játékosok, de a jó hír az, hogy ez már a múlté, megoldást talált ugyanis rá a Ubisoft és a fix már éles a szervereken.

A tegnapi nap folyamán egy hotfix formájában frissítették a klienst, így mostmár biztonságosan lehet újra Rankedezni. Egyébként a vicces része a sztorinak az volt, hogyha mindkét ötösből 1-1 ember kilépett, majd vissza, akkor ez kiütötte a glitchet és nem történt semmi a pontszámokkal. Alighanem így szeretjük a Rainbow Six: Sieget, de azért a technikai tényezőkre talán jobban odafigyelhetnének, mert mostanában bizony van mit javítaniuk.

Használta közületek eddig bárki ezt a módszert?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!