Tényleg fejlesztik az R6S szervereit, de meglepő régióval kezdett a Ubisoft

Tényleg fejlesztik az R6S szervereit, de meglepő régióval kezdett a Ubisoft

A Ubisoft műszaki támogatással foglalkozó fórumok elég gyorsan megteltek olyan üzenetekkel, melyekben a játékosok arra panaszkodnak, hogy az elmúlt hetekben számos kapcsolódási probléma merült fel a Siege kapcsán. De ez már nem tart sokáig, ha minden jól megy.

Ha az utóbbi időben gondjaitok voltak vagy vannak a Rainbow Six Siege szerverekhez való csatlakozással, akkor tudjátok, nem vagytok egyedül. Egy nagyobb projekt indult a Ubisoftnál, akik február 11-én arról biztosították a közösséget, hogy a Siege szép fokozatosan áttér az újabb és gyorsabb szerverekre. A folyamat igénybe vesz néhány hónapot, de a cél az, hogy minimalizálják vagy teljesen megszüntessék ezeket a problémákat.

A fejlesztők akkor azt ígérték még, hogy ez a globális frissítési folyamat biztosítja majd a Siege és a többi játék számára a legújabb technológiát, és ezáltal több eszköz lesz a kezükben a játékosokat érintő kapcsolódási problémák kezeléséhez, miközben a játékosoknak jobb élményben lesz részük. Bár akkor azt nyilatkozták, hogy elsőként Ausztráliában és Japánban kezdik el ezt a fejlesztési folyamatot, de most már tudjuk, hogy nem így van, mivel egy új bejegyzésben osztották meg: a Közel-Kelet kapta meg elsőként az új adatközpontokat. PlayStation 4 és 5, valamint PC esetében már jobb feltételek között játszhatnak a rajongók, bár egy másik tweetből az derült ki, hogy nem működik minden megfelelően, ugyanis a egyiptomi, palesztin és jordániai játékosoknak bőven 150 feletti a pingjük.

Ezt a Ubisoft munkatársai felülvizsgálják és a másik konzolt képviselők számára is végrehajtják a felújítást, majd haladnak tovább, Európa pedig csak reménykedhet, hogy az elsők között szerepel a listán.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések