A módosítások közül a legtöbbet már eddig is lehetett tudni, de most szemléltetjük is mi változott, illetve nem kevés hibát is fixáltak a fejlesztők.
A Year 6 második nagy frissítése mondhatni egész szépen átírja a játékot, és bár újratanulni azért nem kell, de érdemes alaposan odafigyelni arra, hogy miben módosult mégis a játékmenet. Természetesen az átdolgozott Favela is bekerült, emellett pedig jó néhány operátort is kisebb-nagyobb módon korrigáltak vagy alakítottak át. Azt már előljáróban érdemes tudni, hogy a fixeket magában foglaló Addendum patch nagyságrendileg 4-6 gigabyteot jelent, platformtól függően:
- Ubisoft Connect: 6 GB
- Steam: 4 GB
- Xbox One: 4 GB
- Xbox Series X: 5 GB
- PS4: 4 GB
- PS5: 4 GB
A főbb módosítások
Maestro és Mira
Amint azt korábban bejelentették, Mira ablakát és Maestro Evil Eyes kameráján az üveget egy melee (közelharci) csapással be lehet törni mostantól. Ezáltal nem semmisülnek meg, de nem igazán lehet őket használni. Mira ablakán egyik oldalról sem lehet átlátni, Maestro esetében pedig ki kell nyitni a kamerát, hogy felderítésre is alkalmas legyen.
Melusi
Smoke
A gáz már nem terjed át falakon, padlókon vagy plafonokon.
Zero
A kamera egyetlen lövedékkel rendelkezik egyszerre és 15 másodperces újratöltődési ideje van.
Recoil
Változott az R4-C és K1A, valamint az SMG-12 visszarúgása:
Finka
Az életerő boost állandó lesz, tehát nem múlik el az idővel.
Rook
Az armor táska lehelyezésével Rook automatikusan magára is felrakja az extra armort és nem kell külön még ezt aktiválni.
Bullet Hole (lőrés)
A soft tárgyakon a kisebb golyó által ütött lyukakon már nem lehet átlátni.
További változtatások
- Új scoreboard (eredménytábla) érkezett a játékba, ami például azt is megmutatja, mely operátorokat tiltották
- Egy játékos halálakor nem lesz többé zoomolt deathcam és ezt a visszajátszást sokkal hamarabb el lehet nyomni.
- A defusert már manuálisan kell majd felvenni, nem elég csak átszaladni rajta.
- A halott operátorok holttestei eltűnnek a pályáról, és átlátszó ikonokkal helyettesítik őket, hogy kevésbé zavarja a még aktív játékosokat.
Fixek
- Javították - Desinkronizáció volt az animáció újratöltése és egyes fegyverek lőszerei között.
- A Local Custom Game-ben a pause ideje nem lehet több, mint 10 perc.
- Nitro Cell csak 80 sebzést osztott ki PVE-ben.
- A Pulse Cardiac Sensora nem érzékelte az ellenfeleket egy adott szögből
- Ha a host kilépett vagy kiesett egy Local Custom Gameből, akkor a játék nem mindig adta át egy másik játékosnak a host jogot
- A rangsorolt vagy nem rangsorolt mérkőzést elhagyó játékosoknak végtelen töltési idő keletkezhetett, ezért nem tudtak újra csatlakozni.
- A játékosok átláthattak a barikádokon keletkezett lőréseken.
- A Finka boostja nem biztosította a gyorsabb ADS-t Blitz és Montagne számára.
- Hibana FPS nézete megváltozhatott, ha fentről lefelé függeszkedett, és ilyenkor az X-Kairos robbanófejek is leeshettek a falról.
További fixekről itt olvashattok!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!