Változik a flash, és még ezeket a problémákat javíthatják az R6S-be a közeljövőben

Változik a flash, és még ezeket a problémákat javíthatják az R6S-be a közeljövőben

Az újabb Top Issues bejegyzésben van néhány olyan topik, melyeket tényleg szem előtt kell tartania a fejlesztőknek.

A játék közel sincs tökéletes állapotban, és bármilyen új frissítés érkezik, sokan mégis azt várnák a Ubisofttól, hogy azokat a dolgokat tegyék már rendben, melyek egy jó ideje gondot okoznak a rajongóknak. Egy dinamikusan fejlődő cím esetében viszont időről-időre előjönnek új vagy már korábban felbukkanó problémák, így ezzel nem csak külön részleg foglalkozik, de igyekeznek következetesen haladni a megoldásukkal. Ezt mindenki döntse el magában, hogy vajon jól teszik-e a dolgukat. Mindenesetre most megint megosztottak egy sor olyan információt, melyekből kiderül milyen témákra fognak nagyobb fókuszt helyezni a közeljövőben. Ezek közül emeltük ki a legégetőbbeket:

Flash

A vakítás sem teljesen úgy működik ahogyan azt megálmodátk. MEgbízhatóbbá és kiszámíthatóbbá szeretnék tenni a Flasht, és ezáltal a játékosok nagyobb bizalmat szavaznának a használatára. Fontos, hogyha valaki elhajít egy ilyen gránátot, akkor tudja pontosan, hogy az hogyanan fogja befolyásolni ellenfeleit és a környezetet. A mostani megoldás szerint a közvetlen környezetben lévő tárgyakról visszaverődő fényt szimulálja majd a rendszer. Jelenleg is zajlik a tesztelés, és igyekeznek kiértékelni a villanások erősségét, hogy beállíthássak a legmegfelelőbb értékeket.

Státusz: Y6S3

Skinek láthatósága

Sajnos néhány skin annyira beleolvad a környezetbe, hogy nagyon nehéz az ellenfeleknek kiszúrni az adott játékost vele. Ez pedig unfair feltételeket teremt, éppen ezért a körvonalát szeretnék valamilyen fényhatással ellátni, de úgy hogy passzoljon a játék stílusához és a környezethez, ezáltal hamarabb észrevehetőek legyenek ezek a skinek is. A tesztelés során az eddigi eredményekkel elégedettek voltak a fejlesztők, de még várni kell a végleges verzióra.

Státusz: Y6S3

Loadout Reset

Tisztában vannak vele, hogy ez nem működik megfelően és egyeseknél sok galibát okoz, de mivel ez nem csak az in-game eventek alatt következik be, ezért még nem sikerült teljesen felderíteni mi okozza. A következő szezonra szeretnék, ha teljes egészében orvosolni tudják a reset körüli galibát.

DBNO Killek

Az ellenség kifektetése - DBNO állapot - és a gyilkosságért járó pontok begyűjtése jó néhány játékos számára frusztrációt okoz, hiszen nem minden esetben kapják meg. Ezt vizsgálják továbbra, mivel úgy érzik a fejlesztők, az ellenséget földre küldő játékosnak meg kell adni a kill pontot, ha végül azt a karaktert likvidálják.

Friendly Fire

Jelenleg azt szeretnék elérni, hogy egy társ különleges ne okozzon a játékos károkat benne. Viszont ezekkel bizonyos esetekben továbbra is kárt lehet tenni majd a többiekben, például Ash Breaching Roundja a saját csapatára is hatással lehet és bekapcsolja majd a Reverse Friendly Fire rendszert.

Szeverek és kapcsolat

Folyamatosan dolgoznak a világ minden pontján a jobb szerverparkok létrehozásán, de ez nem új keletű dolog, hiszen ezt már korábban elkezdték.

Egér & Billentyűzet konzolon

Ez a téma továbbra is prioritás a Ubisoftnál, és annyit elárulhatnak, hogy dolgoznak a megoldáson, és van is már ötletük, de még további finomításra szorul, ezért egyelőre nem osztanák meg a közösségel.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

A borítókép forrása: Reddit.com

Kövess Minket!



Közvetítések