OVS: Az utolsó szektoron múlt a világelsőség a kvalifikációban

OVS: Az utolsó szektoron múlt a világelsőség a kvalifikációban

Blazsán Patrik és Valério Gallo leggyorsabb kvalifikációs köre között nüansznyi különbségek fedezhetőek csak fel.

Az olimpiai riválisok sorozatban bemutattuk nektek Blazsán Patrik azon döntős ellenfeleit, akik potenciálisan esélyesek a végső győzelemre. A „Time Trial” módban lebonyolított selejtező tulajdonképpen igazolta a papírformát, amit az elmúlt év World Series sorozatában már megszokhattunk. Mégis a tokyo-i pálya elég sok top versenyző komfortzónáján kívül esik, ugyanis nem egy közkedvelt hely a versenyzésre. 

Érdekességképpen összehasonlítottuk Blazsán Patrik és Valério Gallo leggyorsabb körét ahol az első szektorban még minimálisan de a magyar vezetett négy(!) ezreddel majd a pálya középső részén az olasz kilenc(!) ezreddel. A mindent eldöntő utolsó szektorban - ahol is a visszafordító utáni kigyorsítás létfontosságú - jött ki a 170 ezredes különbség a két versenyző között.

Mivel a fináléban minden futam előtt külön 1 körös kvalifikáció lesz ezért a selejtezőn elért helyezés csupán az aktuális erőviszonyok felmérésére alkalmas. Ennek fényében még inkább biztató Blazsán tempója. A három kategóriát felvonultató és három futamból álló döntő holnap este - helyi idő szerint - 18:00-kor veszi kezdetét. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

(Borítókép: Blazsán Patrik World Final 2019 / fotó: ROH)

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések