Ha minden igaz, már készül a javítás.
Mindig is voltak olyan bugok a CS:GO-ban, amikről mindenki tudott, sokak játékát tönkretette, de valahogy még sem siettek a kijavításákukkal. Gondoljunk csak vissza például arra, hogy hány évig okozott gondot az, hogy ha a földön heverő fegyver közelében volt egy elejtett gránát is, akkor a fegyvert valahogy sosem sikerült felvennünk. Bele se merünk gondolni hány kimenthető AWP-t veszítettünk így.
Sajnos az a hang bug is ilyen, amit STYKO már hónapokkal ezelőtt jelzett a fejlesztőknek. Nemes egyszerűséggel arról van szó, hogy azokon a pályákon, ahol valamilyen vizes felület található létezik egy hang hiba, ami ha aktiválódik, az egész pályán hallható.
Ez elsőre csak idegesítőnek tűnik, de igazából fontos köröket, 1vX helyzeteket is eldönthet, méghozzá olyan népszerű pályákon, mint Overpass, Infenro vagy akár Ancient.
either remove water in whole T spawn area on Ancient or fix the bug where you hear water steps across the map that has been in the game since forever (overpass, inferno and now Ancient)
— STYKO ???? (@STYKOcsgo) May 26, 2021
ruins a lot of rounds and clutching ability on the map@CSGO
Túlzás lenne azt mondani, hogy a Valve bevetette a gyorsreagálású hadtestét, de legalább reagálták. STYKO már idén májusban jelezte a hibát, de valószínűleg korábban is voltak már akik belefutottak. Azóta sem történt előrelépés a javításban, de az FPX játékosának értesülései szerint a Valve már dolgozik az ügyön.
A fejlesztők egyébként pár napja azt ígérték, hogy a következő frissítésben Ancienttel is sokat foglalkoznak majd, így most még inkább várjuk azt a bizonyos frissítést. Jó lenne már jövőhéten megkapni.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!