Retro: A sérülés nem vicc , a veszély valós az esport világában is

Retro: A sérülés nem vicc , a veszély valós az esport világában is

Egy szakértő az e-sport világába is kell.

A sérülés veszélye nem csak öt évvel ezelőtt, de most is egy reális veszélye az e-sport világnak. Nem látunk horror töréseket vagy ficamokat, de az ízületi fájdalmak és más akut sérülések ma is jelen vannak. Persze mostanában minden csapat időt és energiát fektet abba, hogy a játékosok a legjobb formában várjanak egy-egy összecsapást. Ehhez pedig szívesen foglalkoztatnak személyi edzőket és dietetikusokat is. Az irány tehát jó, itt az ideje, hogy a profik példáját, az egészséges életmódot a gamer társdalom is tökéletesen megismerje és alkalmazza.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

E-sport életmód - Ismét megrendezik a HUNESZ e-sport konferenciáját - Jön az ESTB!

A második önálló konferencia célja többek között az e-sportban lévő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira, azok előnyeire.

Közvetítések