Fuze bug és hangtalan c4 pipa, ezeket a hibákat javították R6S-ben az elmúlt hónapban

Fuze bug és hangtalan c4 pipa, ezeket a hibákat javították R6S-ben az elmúlt hónapban

Sokan kritizálják a Ubisoftot, de azért az vitathatlan, hogy tényleg igyekeznek az utóbbi időben.

A Rainbow Six: Siege folyamatosan frissül, elég csak arra gondolni, hogy nyakunkon a következő szezon, amelyről kiderült a Crystal Guard névre hallgat majd. Továbbá bedobták a köztudatba a következő operátort is, így rögtön felcsigázták a rajongókat, de a bővebb információkra még azért várni kell egy picit a frissítéssel kapcsolatban.

A közösség egy része viszont nem feltétlen ezekre az újdonságokra várna, hanem szeretnék, ha rendbe tennék a játékot. Nekik mindenképpen jó hírrel szolgálhat a Ubisoft, ugyanis az elmúlt egy hónapban jó néhány fontos dologra találtak megoldást.

Ennek apropóján a hangtalan frag és c4 hajigálás megszűnt, a duplikált Ops is a múlté már, az egy lövés utáni barikád vaulting sem működik, illetve a nem hallható rappelezést is kiküszöbölték. Emellett egy fontos bugot is fixáltak, Fuze most már nem akasztja ki a játékosokat. Eddig ugyanis ez az operátor valamiért azt csinálta, hogy miután kiválasztották resetelt a fegyverekre vonatkozó beállításokat, minden esetben. Akkor is ez történt, ha hozzá nem nyúltak a loadoutjához. Viszont mostantól erre sem lesz példa remélhetőleg. Továbbá azokat a játékosokat is lehet reportolni, akik kiléptek a meccsből, és a Lone Wolf meccsekben is elérhetővé vált a Headshot only mód.

Továbbra is fontosnak tartják, hogy a közösség jelezze a fejlesztők számára a felbukkanó hibákat, így együttes erővel sokkal hamarabb tudnak javítani minden egyes problémát, amiből mindenki csak profitál.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Borítókép forrása: ghostarrow.com

Kövess Minket!