Y6S3 R6 patch: rengeteg operátoron és fegyveren változtat a Ubisoft

Y6S3 R6 patch: rengeteg operátoron és fegyveren változtat a Ubisoft

Mutatjuk, hogy mi mindenre lehet számítani.

Nemrégiben összeszedtük nektek az Operation Crystal Guard leleplezése óta érkezett újdonságokat, melyekről alább olvashattok:

Természetesen egy balansz patch is dukál az új szezonhoz, mely nem maradt el, lássuk mit tartalmaz a Y6S3 frissítés!

Töltények

Egyesével balanszolt a kiadó az elérhető töltények számán:

  • Az elsődleges és másodlagos fegyvereknek korrigálták a lőszer mennyiségét, hogy a fegyvertípus minden egyes fegyveréhez egységes mennyiségű lőszer legyen (ez alól kivétel a másodlagos shotgunok).

Röviden: az AR és az SMG kevesebb tölténnyel rendelkeznek mostantól, míg a Shotgunok, Revolver és DMR többel - az LMG megmaradt ugyanazon. 

Sebzés

  • Az egyes elsődleges fegyvertípusoknak korrigálták távolság általi sebzés csökkenését (damage dropoff) - kivéve a Shotgunokét - a konzisztencia jegyében. 
  • Ugyanezt egységesítették a hangtompítóval felszerelt fegyvereknél (15%), kivéve a Shotgunokat.

Lentebb láthatóak a pontos számok:

Képernyő rázás

  • A robbanásokból eredő képernyő rázkódások mostanra csökkennek, és teljesen eltávolításra kerülnek bizonyos eszközrobbanások esetén.
  • A következőkről van szó: Ela, Zofia, Echo és Nomad eszközei.

Operátor balansz

  1. Finka: frag grenade-et kap a hard breach helyett másodlagos eszközként.
  2. Fuze eszköze változik, erről tegnap írtunk, valamint megnő az AK-12 visszarúgása, így ez nerf Ace-re nézve is.
  3. Iana elveszít a 2.0-ás scope-ot a G36C-ről, valamint a 2.5-ös scope-ot az ARX200-ról.
  4. Glaz OTS-03 fegyverének a tölténytára 10-ről 15-re nő.
  5. IQ és Twitch erősödik, erről is olvashattatok tegnap.
  6. Mute eszköze változik: a jelzavaró zóna alakja hengerről gömbre változott, a sugara azonos maradt (2,25 méter); a figyelmeztető zóna alakja is gömbre változott henger helyett,a sugár pedig 4,75 m-re csökkent hat méterről; új LED-et és AoE VFX-et kapott, valamint a golyók becsapódásának pontossága javult.
  7. Sledge elvesztette az SMG-11-et.

Íme az AK-12 nerf képekben (előtte-utána):

R6S Recoil Simulation Image

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Borítókép

Kövess Minket!



Tetszik a patch?

Közvetítések