De nem csak neki sikerült felállni a virtuális dobogó legfelső fokára, ugyanis a fordított rajtrácsos versenyt nagy riválisa már a rajtnál megnyerte.
A K&H MNEB Sim Liga iRacing 2021-es első szezonja egy 20 perces időmérővel indult útjára, ahol a prekvalifikáción a 24 legjobb időt elért epilóta vehetett részt. A mezőny az amerikai Watkins Glen International pályán mérhette össze tudását, és már az edzés első felében sikerült Kiss Norbinak megfutnia a leggyorsabb időt, 1.44.063-mal, melyhez nem igazán tudtak a többiek olyan nagyon közel férkőzni. A második helyet Tóth Dávid csípte meg, de már ő is több, mint három tizeddel lemaradt, miközben mögötte az utolsó körben az ötödik helyről a harmadikra előre ugró Leitner Norbert zárt.
A rajt aztán elől elég sima volt, viszont Leitnernek nem sikerült a rajt, bár a lámpák kialvása után néhány pillanatig még a második helyen is autózott, az első kanyar után kilökték és egy nagyobb baleset is kialakult a közép és hátsó mezőnyben, a legnagyobb vesztese pedig Simon Tamás lett, aki felborult és a hatodik helyről esett ki. Tőlük így meg tudott lépni az élen haladó Kiss Norbi, Tóth Dávid, Danis Richárd, és Csikós Dominik négyes. Ők jó néhány körön keresztül aztán két-három másodpercen belül autóztak egymáshoz képest. Miközben a 7-8-9. helyért Erős Barnabás, Sándor Tibor és Szilvási Patrick küzdött hatalmasat, és körökön keresztül igyekeztek egymás orra alá borsot törni. Nem igazán bírtak egymással, viszont nagyjából 5 perccel a leintés előtt Patrick elég közel került Tiborhoz, és a Porschéjával addig-addig próbálkozott jobbról-balról, míg sikerült a kanyargósabb szakaszon megelőznie ellenfelét. Elől nem igazán történt változás, szép lassan másfél másodperccel is több előnyt gyűjtött Norbi és gond nélkül nyerte meg a futamot Dávid előtt, a harmadik helyen pedig Richárd végzett.
A fordított rajtrácsos verseny, mely 40 percig tartott a 20 helyett, úgy zajlott, hogy az előző futamon az első 10 helyezett sorrendjét felcserélték. Így Kiss Norbi a 10., míg Tóth Dávid a 9. helyről vághatott neki a második felvonásnak. Az élről Balassa Péter, Sándor Tibor és Szilvási Patrick indulhatott végül. A rajtot követően Sándor Tibor kihasználta a helyzetét és megszerezte az első helyet, miközben Leitner Norbert a negyedikről feljött a másodikra, majd néhány perc leforgása alatt Tóth Dávid már a harmadik pozícióban találta magát a nagyszerű rajtját követően. Kiss Norbi viszont nem tudta vele tartani a lépést, ő csak két helyet lépett előre és láthatóan a forgalom nem igazán ízlett neki. Dávid viszont körről-körre nagy magabiztossággal utasította maga mögé az előtte haladókat, és 5 perc után már ő vezette a mezőnyt. Ezután Norbi is rákapcsolt és szép lassan, elkezdte előzgetni az őt feltartókat, de elég sok időbe telt neki, mire elérte a harmadik helyet, mert a lemaradása már nagy riválisával szemben 3.3 másodpercre nőtt. A futamon a 25. perctől kezdve viszont a legnagyobb csatát Kerekes Kristóf és Szabó László vívta az ötödik helyért. Körökön keresztül tudta Kristóf a Mercédesével maga mötött tartani a látványosan gyorsabb Lászlót, majd aztán egy 4-5 percnyi küzdelmet követően a második, gyors szakaszban csak sikerült megelőzni, lerázni viszont nem tudta, hiába tűnt lassabbnak a Mercivel ellenfele, szélárnyékban tudott maradni, és nem adta fel az üldözést. Volt olyan pillanat, amikor úgy tűnt sikerül visszaszereznie a pozícióját, de próbálkozásai dacára ez mégsem jött össze. Elől Dávid gond nélkül behozta az autóját az első helyre, miközben Kiss Norbi sokáig csak a harmadik helyen terelgette az új BMW M4-et, Leitner Norbert mögött, és csak a boxkiállásnál sikerült megelőznie őt, Leitner ugyanis hamarabb ment ki tankolni. 10 percel a vége előtt az élen álló két e-pilóta egyszerre jött ki, Dávid ezáltal hamarabb tudott visszajönni a pályára, és bár a körülbelül 2 másodperces hátrányból tudott faragni a kétszeres Kamion-Európa-bajnok, behozni már nem tudta, így most ő végzett a második helyen. Harmadikként Danis Richárdot intették le.
Ezzel Kiss Norbi és Tóth Dávid is 56 pontot szerzett, így ők vezetik a tabellát az első versenynapot követően.
A többi futamra még szabad a nevezés, részleteket az mneb.hu oldalán olvashattok!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!