Spa-Francorchamps első futama őrült események sorozatát hozta, miközben a fordított rajtrácsos verseny már ehhez képest visszafogott volt.
A K&H MNEB Sim Liga iRacing második versenynapján az időmérő kicsit csalóka volt, mert Tóth Dávid és Kiss Norbi is elég ügyesen leautózta a mezőnyt, és végül ebben a sorrendben állhattak rajthoz két tizeden belül maradva egymáshoz, viszont mögöttük a mezőny már legalább fél másodperccel lemaradva követte őket. A rajt után viszont ennek nyoma sem volt, ugyanis szépen eljöttek a La Source-ban, majd a két élmenő rögtön egymásra talált. De hiába diktált pokoli tempót Kiss Norbi, nem talált fogást Dávidon, és bár időnként bepróbálkozott az előzéssel egyszerűen nem tudott túljárni ellenfele eszén. Közben mögöttük Leitner Norbert is egyre közelebb került kettejükhöz és türelmesen várta a megfelelő pillanatot.
A 20 perces első futamon az első hármas egymás mögött vonatozott, és bár tényleg nagyszerű köröket futottak, egymással voltak elfoglalva és ezt kihasználva a negyedik helyről Danis Richárd is fel tudott zárkózni rájuk. Bő 5 perc elteltével aztán az Eau Rouge utáni hosszú szakasz végén elérkezettnek látta az időt Kiss Norbi, hogy a külső ívről megpróbáljon előzni, viszont a kanyarban mintha összeért volna Dáviddal, ezért egy pillanatra el kellett vennie a gázról a lábát, és az ívről is lecsúszott. Dávid ezzel meglépett egy minimálisan, miközben Leitner indított támadást névrokona ellen, de nem sikerült pozíciót fognia a 9 és 10-es kanyarban. Továbbra is egymás mögött száguldott alig pár tizeden belül Dávid és a két Norbi triója. Kiss Norbi a futam felénél újra komoly próbára tette Dávidot, és igyekezett letolni őt a pályáról, de mégsem tudott elé kerülni.
Nyolc és fél percnél aztán a célegyenes előtti buszmegálló végén csak be tudott furakodni Dávid mellé, és így haladtak át a rajtvonalon, majd az első kanyart is így vették be, az Eau Rougeban viszont majdnem újra összeértek miközben Kiss Norbi lendületet vesztett, ezért ketten is meg tudták előzni. A padlógázas szakaszon aztán már hárman is végig fej-fej mellett autóztak, Leitner Norbert mellett Danis Richárd is felért melléjük. Ekkor jött a bombameglepetés, mert Danis be akart menni kettejük közé, de Leitner és Tóth összezárt, így a 7-es kanyar előtt túl későn fékezett és a külső íven közlekedő Dávidot magával sodorta, miközben ő szinte kirepült a pályáról. Dávidnak a fűről kellett visszatérnie, de rengeteg pozíciót vesztett. A vezetést Leitner vette át, mögötte pedig nagy lehetősége nyílt Kiss Norbinak a futamgyőzelemre, de nem volt könnyű helyzetben, új ellenfele is nagyszerűen védekezett. Sinka Dániel időközben a harmadik helyért vívott óriási csatát Simon Tamással, de a Lamborghinit irányító e-pilóta nagyszerűen manőverezve valahogy mindig előtte tudta tartani az autóját. Az utolsó körben aztán jött az újabb meglepetés, a buszmegálló balos kanyarában Kiss Norbi be akarta tenni a BMW-jét Leitner német autócsodája mellé, de nem volt elég helye és rendesen megbökte, ezzel keresztbe fordultak az aszfalton. A mögöttük robogó Simon Tamás sem tudta ezt lereagálni és ő is karambolozott velük, Sinka Dániel viszont még idejében ki tudta kerülni a roncsderbit, és nevető negyedikként az élen futott be, miközben mögötte Andrew Roos, valamint Szabó László örülhetett még a virtuális dobogónak. Kiss Norbi összegyűjtött 17 hibapontot, ezért a következő futamon a 20. helyre sorolták hátra, miközben Tóth Dávid a 11. helyről vághatott neki a második, 40. perces versenynek.
A rajtnál Dávid most is parádésan érzett rá a ritmusra, és már az első körben hat helyet javított helyezésén. Danis Richárd eközben magához ragadta az első helyet, de Kiss Norbi is elég szépen feljött, hiszen a 11. pozícióban találta magát kicsivel több, mint 1 perccel a lámpák kialvása után. Dávid aztán nagyon rákapcsolt, és néhány körön belül mindenkit maga mögé utasított, kivéve Danis Richárd, miközben Kiss Norbi egy picit beszorult a forgalomba, és már csak azért sem volt könnyű dolga, mert a második és hatodik hely között folyamatosak voltak a csatározások. Szép lassan viszont ő is megkezdte a felzárkózást, miközben Leitner Norbert is megvívta a saját harcát valamivel hátrébb. Egészen a 9. helyig jött fel, amikor is úgy gondolta érdemesebb meglátogatnia a boxot, ezzel nem csak az elsők között volt, aki letudta a tankolást, de a forgalmat is ki tudta valamennyire kerülni ezzel. Elől Danis jó néhány körön keresztül szépen tartotta magát, és Dávid egy ideig nem is tudott mit kezdeni a helyzettel, aztán a 15. percet követően inkább ő is kiállt tölteni. Ezzel a manőverrel viszont nagyon jól járt, mert a pár perccel később tankoló Danis elé tudott visszajönni. Gyakorlatilag ezzel az első három hely el is dőlt, Tóth Dávid magabiztosan vezette BMW-jét az élen, Danis nem sokkal lemaradva haladt mögötte, Kiss Norbi pedig nagyjából 6 másodperccel haladt mögöttük, végül így is intették le őket. Ezzel Dávid lett az első a bajnokságban, aki már két versenyt is meg tudott nyerni, így vezeti két versenynap után a bajnokságot Danis Richárd és Kiss Norbi előtt:
A többi futamra még szabad a nevezés, részleteket az mneb.hu oldalán olvashattok!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!