Megválaszolta a Ubisoft miért hagyta abba az R6S-ben a terrorizmus elleni narratívát

Megválaszolta a Ubisoft miért hagyta abba az R6S-ben a terrorizmus elleni narratívát

Ezért új ellenséget találtak ki a fejlesztők, és hosszú időbe telt mire felvezették a játékban az új fenyegetést.

Azok, akik a megjelenése óta nyüstölik a Rainbow Six: Siege-t még emlékezhetnek arra, hogy az új epizódot is még terrorizmusellenes narratívával indították útjára, azonban ez nagyjából 2019 februárjától kezdve nagyrészt megszűnt. Pedig a Rainbow Six franchise gyakorlatilag erre épült, de a fejlesztő Ubisoft Montreal ezt a jobb Siege-játékélmény érdekében jónak látta, ha megváltoztatja.

"A terrorizmus elleni narratívával kezdtük, amely végül versenyképesebb, izgalmasabb, sportosabb, fantasyvá vált, amolyan "katonai szimuláció" keretein belül, hogy a játékosok is átfogóbb élményt kapjanak." - mondta Alex Lima, a narratíváért is felelős rendező a GameSpotnak.

"A továbblépéshez fontos volt, hogy mindkét szálból kiemeljük a kulcsfontosságú elemeket, hogy megalapozzuk a következő narratívát. Egy történet, amely egyszerre lehet versenyképes és harcias, hogy maximalizáljuk az operátorainkban rejlő hősi potenciált. Meg kellett találnunk a tökéletese receptet. A Siege ugyanis önmagában nem tart sehová, így meg kellett győződnünk arról, hogy a történet átfogó és skálázható."

Egy 2019 februári blogbejegyzésében a Ubisoft Montreal arról számolt be, hogy a Siege története szerint Aurelia "Six" Arnot, a Rainbow csapat parancsnoka kilépett, hogy elfogadjon egy számára jobb pozíciót az amerikai külügyminisztériumban. Régi tanácsadóját, Harishva "Harry" Pandey-t választotta ki utódjának, így ő kezdte el tovább toborozni azokat az embereket, akik értékes tagjai lennének a különleges egységnek, miközben meghívja azokat is, akik remek tanáraik lehetnek a már jelen lévő operátoroknak. Majd aztán még ebben az esztendőben - márciustól kezdve - a szivárványos csapat befejezte a White Masks elleni terrorista csoport elleni harc sztoriját, és inkább a világ minden tájáról érkező operátorokat helyezték az előtérbe, akik kemény versenyeken edzenek egymás ellen a rajongóik előtt. Lényegében ez olyan volt, mint egy különleges erők Olimpiája.

"A Siege nem történetorientált lövöldözős játék, de egy erős univerzum kiépítése kulcsfontosságú a jövőre nézve. Az új karakterek megalkotásától kezdve a Battle Passok kitalálásáig, az elite skinek és minden egyéb extra tartalom minden azt szolgálja, hogy tiszteletben tartsuk az operátorokat, és bemutassuk kik ők és mire képesek."

A narratíva új irányvonala miatt azonban a Siege-nek új gazemberekre volt szüksége, és ezt igyekezett az elmúlt két évben felépíteni az Ubisoft Montreal. Ezért olyan sok új operátor került a játékba 2019 márciusa óta, mint Kali, Wamai, Ace, Aruni, valamint Osa, akik ugyanabból a szervezetből, a Nighthavenből érkeztek. Ez egy olyan csoport, amely egy nap szemben állhat a Team Rainbow tagjaival.

"Az évek során igyekeztünk olyan információ morzsákat elhinteni, amelyben a Nighthavenről van szó. Nehéz lett volna korábban elmondani egy versengésről szóló történetet, ha nincs elég karakter az egyik oldal képviselőiből. A sok jófiú és jócsaj között nem igazán tudtunk volna valódi ellentéteket létrehozni. Mivel eltávolodtunk a „valós terrorizmustól”, szükségünk volt arra, hogy a konfliktus forrása máshonnan származzon. A narratívát illetően van egy szabályunk, amely az „először az operátorok” elnevezéssel illethető, tehát ennek a szabálynak megfelelően az új ellentéthez szükség volt az új arcokra. Nighthaven számunkra kinyitotta az ajtókat az ilyen típusú történetmeséléshez."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Borítókép forrása: ubisoft.com

Kövess Minket!