Elvileg javították a

Elvileg javították a "szellem játékos" bugot a Rainbow Six: Siegeben

A Rainbow Six Siege fejlesztőinek nem volt könnyű hétvégéje, de úgy tűnik, kijavították a Rainbow Six Siege egyik idegesítő hibáját, amely megakadályozta, hogy a játékosok csatlakozzanak a lejátszási listákhoz.

Ez a probléma akkor merült fel, amikor a játékosok megpróbáltak csatlakozni bizonyos lejátszási listákhoz és ilyenkor egy teljesen új fiókkal való egyezés miatt ütközés történt a rendszerben. Ezáltal a fiók/játékos a játékon belül nem létezett, ezért ezt a „szellemet” nem lehetett kirúgni a probléma megoldásához. A további probléma, hogy emiatt sok játékos nem tudott csatlakozni a szokásos playlistekhez, ráadásul egyes magasabb szintű játékosok nem tudtak a saját szintjükön játszani. Mivel ez a mostani hétvége ingyenes volt a Rainbow Six Siege-ben, ezért jóval több játékos fordult meg a szervereken, így a hiba is gyorsabban terjedt. Néhány játékos még arról is beszámolt, hogy olyan hangot hallott, mint mikor valaki belép egy lobbyba, bár ilyen játékos nem létezett. A fejlesztői csapatot a közösségi médián keresztül tájékoztatták a problémáról, akik azonnal reagáltak az esetre.

A Rainbow Six Siege kreatív igazgatója, Leroy Athanassoff elmondta, hogy amint a fejlesztői csapat tudomást szerzett a bugról, nekiültek és keményen dolgoztak a kijavításán Szerencsére azóta megerősítették, hogy megtalálták a hiba forrását és sikerült is kijavítaniuk azt.

"Ettől függetlenül továbbra is figyelemmel kísérjük a játék teljesítményét annak érdekében, hogy ezek a javítások ténylegesen működjenek is. A következő héten határozottabb, hosszú távú intézkedéseket fogunk végrehajtani, hogy ez még egyszer ne fordulhasson elő."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Borítókép forrása: nme.com

Kövess Minket!