Nagyjából egy gigányi javítást hozott az R6S Y6S3.1-es frissítése

Nagyjából egy gigányi javítást hozott az R6S Y6S3.1-es frissítése

Egyik sem égető probléma, de akadt néhány furcsaság, melyet jobb, hogy javítottak.

A Ubisoft leszállította a következő frissítést, ami igazából nem is foglal olyan sokat, bár nem is javít olyan sok mindent, de azért egy-két fura hibát mégis jó, hogy orvosoltak vele. Először is gyorsan érdemes tisztázni, hogy eltérő tárhelyet foglal az update az egyes platformokon:

  • Ubisoft Connect: 1.29 GB
  • Steam: 847.7 MB
  • Xbox One: 1.07 GB
  • Xbox Series X: 1.56 GB
  • PS4: 1.46 GB
  • PS5: 1.07 GB

Meglepő, hogy az Xbox esetében az új generációs masinán kell több hely neki, miközben a PS esetében a régi konzolnál kell több adatot letölteni. És akkor most térjünk rá arra, hogy mit is tartalmaz a patch:

Gameplay fix

  • Miután Blitzzel vagy Montagne-nyal lespawnolt valaki és utána váltott ablakokat PC-n, a hip-fire (csípőből tüzelés) szórása redukálódott.

Pálya fixek

  • Több térképen is a fényeket javították, de Bankon és Coastlineon is finomítottak, mivel egyes tereptárgyakba bele lehetett ütközni indokolatlanul. Villán a garázsban pedig orvosolták a problémát, miszerint az elektromos dobozba félig bele tudott bújni egy operátor.

Operátorok

  • Ha Kali a CSRX 300-zal meglőtte a Clash CCE pajzsát, az operátor nem került a Guard Break állapotába, de még az animáció sem indult el.
  • Furcsán eltolódhatott az FPS nézet Maestro Evil Eye kamerájánál, ha egy játékos ezen keresztül nézelődött.
  • Osa lövedékei eltűntek a Talon-8 pajzs bevetésekor.

Felhasználói élmények

  • Az ADS érzékenységét állító csúszka kettesével ugrál, ha Standardra állítja valaki.
  • Bizonyos feltételek mellett a HUD jelölők nem voltak láthatók a játékosok számára.
  • Buck minden egyenruháján extra textúra jelent meg FPS nézetben.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések