Egyik sem égető probléma, de akadt néhány furcsaság, melyet jobb, hogy javítottak.
A Ubisoft leszállította a következő frissítést, ami igazából nem is foglal olyan sokat, bár nem is javít olyan sok mindent, de azért egy-két fura hibát mégis jó, hogy orvosoltak vele. Először is gyorsan érdemes tisztázni, hogy eltérő tárhelyet foglal az update az egyes platformokon:
- Ubisoft Connect: 1.29 GB
- Steam: 847.7 MB
- Xbox One: 1.07 GB
- Xbox Series X: 1.56 GB
- PS4: 1.46 GB
- PS5: 1.07 GB
Meglepő, hogy az Xbox esetében az új generációs masinán kell több hely neki, miközben a PS esetében a régi konzolnál kell több adatot letölteni. És akkor most térjünk rá arra, hogy mit is tartalmaz a patch:
Gameplay fix
- Miután Blitzzel vagy Montagne-nyal lespawnolt valaki és utána váltott ablakokat PC-n, a hip-fire (csípőből tüzelés) szórása redukálódott.
Pálya fixek
- Több térképen is a fényeket javították, de Bankon és Coastlineon is finomítottak, mivel egyes tereptárgyakba bele lehetett ütközni indokolatlanul. Villán a garázsban pedig orvosolták a problémát, miszerint az elektromos dobozba félig bele tudott bújni egy operátor.
Operátorok
- Ha Kali a CSRX 300-zal meglőtte a Clash CCE pajzsát, az operátor nem került a Guard Break állapotába, de még az animáció sem indult el.
- Furcsán eltolódhatott az FPS nézet Maestro Evil Eye kamerájánál, ha egy játékos ezen keresztül nézelődött.
- Osa lövedékei eltűntek a Talon-8 pajzs bevetésekor.
Felhasználói élmények
- Az ADS érzékenységét állító csúszka kettesével ugrál, ha Standardra állítja valaki.
- Bizonyos feltételek mellett a HUD jelölők nem voltak láthatók a játékosok számára.
- Buck minden egyenruháján extra textúra jelent meg FPS nézetben.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!