Jött egy fontos R6S fix, ami előidézett egy bugot az egyik fegyvernél

Jött egy fontos R6S fix, ami előidézett egy bugot az egyik fegyvernél

Egy hibát orvosoltak a fejlesztők, de egy felhasználó már jelezte is a következőt emiatt.

Az elmúlt időszakban volt valami probléma a köröket jelző visszaszámlálóval, és jóhiszeműen a fejlesztők erre igyekeztek megoldást találni az utóbbi időben. Majd jött a hír, hogy sikeresen orvosolták a hibát és ezt egy mini frissítésben fel is töltötték a kliensre. A visszaszámláló helytelen értéket mutatott elvileg, hogy mennyi maradt még az adott köridőből, de ezt sikerült helyreállítaniuk. Ehhez hozzátették, érdemes ilyenkor a játékot újraindítani, hogy biztosan működjön a fix. A patch PC-re és Amazon Lunára már éles, Stadiara és a konzolokra a következő héten érkezik.

Dacára a javításnak, egy játékos hozzászólt a poszthoz, miszerint ő egy érdekes hibára lett figyelmes a frissítés telepítése óta. Arról számolt be a Ubisoftnak, hogy a G36C mintha nem lőne, és igazából csak azt a hangot hallani a tüzelés esetében, amikor a golyó eléri a célpontot. Ezt Terrorist Huntban és Unranked meccsekben is tapasztalta a játékos, de a jó dolog, hogy a Ubisoft reagált a hozzászólásaira és felülvizsgálják az esetet.

Ha esetleg a frissítés letöltése után nektek is problémátok lenne a G36C-vel (Ash és Iana használja), akkor nem nálatok van a probléma, hanem az R6S kliensben történt némi zavar. Azt már csak remélni tudjuk, hogy a bugfix a többi fegyvernél nem okozott semmi gubancot, különben a fejlesztőknek lesz dolga a következő hetekben.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések