VALORANT ügynökök, és az összes osztály szerepe

VALORANT ügynökök, és az összes osztály szerepe

A egyéni szerepek, különböző felelőségekkel járnak. Legyünk hasznos tagjai a csapatnak.

Amikor belépünk egy Valorant meccskeresésbe, általában sokkal inkább a szívünk, mint az eszünk vezérelne az ügynök választásban. Mindenkinek vannak kedvencei, ez lehet a képességek, az egyedi szövegek, mondatok, vagy maga a kinézet miatt is. De mi a helyzet a szerepekkel? Hallottuk már a “Battle Sage” kifejezést? Azokra a Sage playerekre használják, akik annak ellenére, hogy Sentinel, vagyis támogató szerepben vannak, agresszív falakkal, és peek-ekkel törnek a gyilkossági lista élére. Ha valaki jól lő, és megfelelő a játékérzete, ez még működhet is, de fordítva már nem biztos, hiszen nem igazán hallani támogató Reynákról, vagy gyógyító Jett-ekről (vagyis hát…utóbbiról pont de). Vannak szerepkörök amelyek fontosabbak a másiknál? A válasz nem is olyan egyszerű, mert ez szituáció függő. Míg Breezen nem szeretnél semmiféleképpen füst nélkül játszani, addig Spliten a Sentinelek szerepe elengedhetetlen, de Bind-ot se könnyű bevenne Dualisták nélkül, és akkor még nem is említettük az Initiator-ok információszerzésének fontosságát Icebox-on. Menjünk végig egyesével, és mindenki döntse el maga, melyik posztot tartja a legtöbbre.

Duelists

  • Jett
  • Phoenix
  • Raze
  • Reyna
  • Yoru

A Riot hivatalos leírása szerint a Duelist-ek „önálló fraggerek” - vagyis egyedül is képesek felvenni a harcot az ellenféllel. Ők azok az ügynökök, akik a legnagyobb befolyással bírnak, és az agressziót nyomják az ellenfél csapatára. A Duelist-ektől elvárható, hogy megnyitva egy lerakót, beleálljon a párbajokba, és életét nem féltve, a józan ész határai között mozogjon.

Controllers

  • Astra
  • Brimstone
  • Omen
  • Viper

A Controllerek, vagyis irányítók a „veszélyes területek feldarabolásában szakértők, hogy csapatukat sikerre vigyék”. Ez általában füst formájában jelentkezik, amely felhasználható támadó vagy védekező pozíciók rálátásának elzárására, de lassítás, kábítás és bizonyos esetekben vakítás is a készletük része.

Initiators

  • Breach
  • KAY/O
  • Skye
  • Sova

Az Initiator-ök kezdeményezők, akik „felderítik a különböző szögeket, ezáltal felkészítik csapatukat, hogy belépjenek a küzdőtérre, és likvidálják a védőket”. Ezek az ügynökök gyakran kiválóan teljesítenek támadásban, és sikerre vezetik csapattársaikat. Breach, KAY/O és Skye ilyen vagy olyan formában kínál vakításokat vagy kábításokat, míg Sova a legnagyobb átláthatóságot biztosítja.

Sentinels

  • Chamber
  • Cypher
  • Killjoy
  • Sage

A Sentinelek „védelmi szakértők, akik képesek lezárni a területeket és figyelni a széleket, támadó és védő körökben egyaránt”. A Spike elhelyezése vagy hatástalanítására a játék  célja, így ezek az ügynökök kulcsfontosságúak. Chamber, Cypher és Killjoy eszközeikkel és kütyüikkel visszatartja az ellenfelet, míg Sage lassításokkal és barikádokkal állítja meg az agresszív támadást és rotálásokat.


OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!