Chamber kisokos - Így játszhatsz profin az Ügynökkel

Chamber kisokos - Így játszhatsz profin az Ügynökkel

Chamber, kódnevén Deadeye, Sentinel ügynökként került kiadásra a Valorantban. Egy védelmi szakértő, aki képességei által könnyedén tartja a szögeket védekezéskor, de támadóként is hasznos szerepet tölt be a flanker-ek ellen.

Trademark (védjegy)

Chamber lehelyez egy csapdát amely érzékeli az ellenségeket. Amikor egy látható célpont hatótávolságba kerül, a csapda visszaszámol, és destabilizálja környezetét. A képesség egy elhúzódó mezőt hoz létre, amely lelassítja a benne lévő játékosokat. Chamber két Trademark képességet vásárolhat, amelyek 150 kreditbe kerülnek. Nincs azonban olyan aktív hatótávolság, mint Killjoy's Alarmbotjánál, ahol ha 40 méternél távolabb kerülünk a csapda elhelyezésétől, az inaktívvá válik. A védjegyrobotok nem láthatatlanok; a játékosok messziről láthatják őket, és sajnos elpusztíthatóak is. Ha a segédprogram megsemmisül, értesíti Chambert a képernyőn. Amikor a csapda kiold, értesíti Chambert a képernyőn, és olyan hangot ad ki, mint Killjoy vagy Cypher csapdái.

A csapdák lerakása után a játékosok nem helyezhetik át őket újra. A Trademark hátrányossága, hogy az ellenség lassításán kívül nem okoz semmilyen sebzést vagy más debuffot. Arról nincs információ, hogy ki váltotta ki a csapdát; ellentétben Cypher Trapwires körvonalaival, vagy azzal, hogy a KAY/0 nulla/pontja értesítést ad arról, ha valaki tartózkodik a sugárban. A Cypher Cyber Cage-hez hasonlóan, a játékosok is hallják, amint az ellenség be- vagy kilép a lassító mezőbe. Miközben átsétálnak a lassú szakaszon, nincs extra hangeffektus, amely tudatná, hogy valaki ott van, ellentétben a Sage's Slow Orb-bal, ahol a játékosok hallhatják a kristályok törését a lábuk alatt.

Headhunter (Fejvadász)

A képesség aktiválásakor, egy nehéz pisztollyal szereli fel a játékost. A játékosoknak lehetőségük van belenézni a célkeresztbe.

  • Lábsérülés: 46
  • Fejsérülés: 159
  • Testi sérülés: 55
  • Költsége: 100/golyó

A nehéz pisztoly kinézete, és használata nagyon hasonló a Sherifféhez. Sokkal pontosabb a Headhunter, de a sebzés ugyanaz. Nincs visszarúgás, gyorsabb az újratöltés, és a fire rate. 0,3 másodperc alatt vehető elő a fegyver, kétszer olyan gyorsan, mint a Sheriff. A fejvadász tulajdonsága még, hogy minden távolságból ugyanannyi sebzést okoz, így a fejtalálat, minden esetben halálos, ha az nem objektumon keresztül történik. A fejvadász hátránya, hogy nagyon költséges; a játékosoknak nem kell fizetniük a képességért, de a golyókért a fegyverben igen. Ha egy kör után maradnak extra golyók, az természetesen megmarad. Bár a fegyver jelentős sebzési képesség, elég költséges lehet.

Rendezvous

Chamber két kis oszlopot helyezhet el, amelyek között teleportálhat. Amíg Chamber, és az objektum is a földön tartózkodik hatótávolságon belül egymáshoz, aktiválható a képesség. Mindkettő felvehető az átcsoportosításhoz. A képesség használata 15 másodperces töltési idővel jár. Az ellenségek elpusztíthatják a Rendezvous képességet, és a megsemmisítés után Chambernek 35 másodperces újratöltési időt kell kivárnia. Lényeges megemlíteni, hogy az ellenség távolról is láthatja a képességet; nem olyan, mint egy Alarmbot vagy egy Tripwire.

A teleport hangja meglehetősen hangos, legalább annyira, mint Yorué. A teleportnak viszonylag nagy a hatótávolsága, de nem annyira, hogy A lerakoról B-re teleportálhassunk, kivéve egyetlen pályát, Bindot. A képesség limit nélkül használható, mindössze a töltési időt kell meg várnunk vele. A teleport aktiválása után ugyanis van egy 15 másodperces töltési és egy fegyver felhúzási idő, amikor elővesszük a fegyvert. (Fegyvertől függően csaknem egy két másodperces ablak jelenik meg a teleport, és a lövés között, így érdemes kétszer is meggondolni, hogy mikor használjuk el a képességet.)

Tour de Force

Chamber végső képessége aktiválásakor megidéz egy erős, egyedi mesterlövész puskát, amely bármilyen közvetlen találattal megöli az ellenséget. Az ellenfél kivégzése egy trademark mezőt hoz létre, amely lelassítja a benne lévő játékosokat.

Ennek az ára 7 credit

A gyilkosság helyén létrejövő lassító ugyanannyi ideig tart, mint a Q képességnél, kilenc másodpercig. Nincs különbség tehát se a hatótávolságban, a sugárban, vagy a mechanikában. A Tour De Force ugyanúgy működik, mint a Jett's Bladestorm, ahol a játékosok aktiválás után egy hangjelzést bocsátanak ki, hogy mindenki számára információul szolgáljanak a képesség alkalmazásával kapcsolatban. Az el nem használt lövedékek, nem térülnek vissza akkor sem, ha a körnek vége szakad. Pozitívum, hogy nincs olyan időtartam, mint a Reyna's Empress vagy a Raze's Showstoppernél –így a kör elejétől a végéig használhatjuk azt magabiztosan. A mesterlövész puska azonban csak öt lövéssel rendelkezik, és mégha meg is ölsz egy ellenséget, a lőszer nem pótlódik.

A fegyver hatótávolságtól vagy testrésztől függetlenül bárkivel végez közvetlen találat esetén, majdnem úgy, mint egy Golden Gun. Gyorsabb a célzása, és fire rate-je is, mint az Operatoré, de lassabb, mint egy Marshall. Bár lehet, hogy jobb, mint egy Operator, a mozgási és ugrási pontatlanság továbbra is érvényes lesz a lövéseknél. A fejlesztők megjegyezték, hogy könnyen beazonosíthatónak kellett lennie, hogy éppen Chamber végső képességével, vagy szabványos Operátorával lőnek-e ránk, ezért ennek a fegyvernek teljesen más hanghatást biztosítottak.

Összegzés

Chamber képességei passzívan vagy agresszíven is jól hasznosíthatóak. Az a képessége, hogy használhat két rendkívül halálos fegyvert, jó hasznot húzhat egy site presszionálásakor, vagy egy nyitó gyilkosság megszerzéséhez támadó, vagy védekező szerepkörben egyaránt. Teleport képessége segít neki az újrapozícionálásban, de ha szeretünk lopakodni vagy dinamikusan berontani, Yoru jobb ügynöknek fog bizonyosulni a teleportálás és a beszivárgás terén. Chamber védjegy képessége az egyetlen, ami közel áll a szabványos Sentinel készletekhez, mint Killjoy vagy a Cypher. Chamber egy egyedülálló ügynök, akinek a készlete nagy része fegyvertudásra támaszkodik. Chambert eredetileg a 3. felvonás elején kellett volna kiadni, de a Riot elhalasztotta az ügynököt a 3.10-es javításig, így 2021. november 16-án került be a játékba.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!