A Take-Two negyedéves pénzügyi jelentéséből derül ki, hogy összességében pozitívan látják a pocsék rajtot vett játék megjelenését.
Valljuk be: a GTA: The Trilogy - The Definitive Edition a lehető legpocsékabb rajtot vette. A nagy reményekkel várt játék pár órával a megjelenés után már a rajongók kritikáinak kereszttüzébe került. Az sem segített a fejlesztőgárda és a játék megítélésén, hogy még a Rockstar Launcher is elérhetetlenné vált pár napig, amely ráadásul a GTA Online- és a Red Dead Online-játékosokat is érintette PC platformon. A Rockstar Games azóta elnézést kért a hibák miatt és ígéretet tettek rá, hogy ezeket mihamarabb kijavítják, ezen a ponton azonban már sokan kérték vissza a játék vételárát.
Ez azonban úgy néz ki, pénzügyi oldalról nem volt túlzottan negatív hatással a Rockstarra, illetve főleg a kiadóra, a Take-Twora, sőt: a legutolsó negyedéves pénzügyi jelentés szerint bevételeik nagy részét a játéknak köszönhetik, ez pedig a cég előzetes elképzeléseit is túlszárnyalta.
„A GTA 3 20. születésnapját a GTA: The Trilogy - The Definitive Edition megjelenésével ünnepelte meg a Rockstar Games, ez a játék pedig a jelenlegi és az előző generációs konzolokra, valamint PC-re is megjelent, a cím pedig jelentősen meghaladta kereskedelmi elvárásainkat" - fogalmazott Strauss Zelnick, a Take-Two elnök-vezérigazgatója.
Később Zelnick viszont hangot adott aggályainak annak kapcsán, hogy a The Definitive Edition minőségbeli problémái későbbi megjelenésekben, főleg a GTA 5 next-gen konzolos változataiban, illetve a következő GTA-részben visszaköszönnek.
„Kiemelt célunk, hogy a legjobb minőséget és játékélményt nyújtsuk a rajongóknak" - mondta. „Alkalmanként ez viszont nem sikerül, erre pedig jó példa a trilógia felújított változata. A játék több problémával jelent meg, ezeket már azonosítottuk és igyekezzük kijavítani. A jövőben pedig nagyobb fókuszt helyezünk a minőségre, magabiztosan várjuk a jövőbeli címeink megjelenését."
Zelnick a beszédét azzal zárta, hogy a pocsék megjelenés ellenére nem változtat a fejlesztéshez való hozzáállásán a Take-Two, ebbe beleértve a különböző projektek kiszervezését - a Definitive Edition-t például a Grove Street Games fejlesztette, amely korábban több más GTA-játék mobilos portján is dolgozott. „Kevés olyan eset volt, mikor a minőséggel volt probléma a cég kapcsán, ha ez mégis megtörtént, az egyedi eset volt, és törekszünk arra, hogy ez így is maradjon. Az üzleti modellunk nem fog változni."
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!