Kritikus helyzetekben most már nem fognak zavarni a társak, emellett pedig több hibát is javított a fejlesztőgárda.
Június 7-én publikálta a Riot Games a VALORANT 4.11-es verziószámú frissítését. Az agentek kapcsán inkább hibajavításokat hozott, a legnagyob újdonsága pedig a Clutch Mute funkció bevezetése, amely megkönnyítheti a koncentrációt a kritikusabb pillanatokban.
Nézzük, mit is tartalmaz pontosan a frissítés:
Közösséget érintő frissítések
Clutch Mute
Most már le tudod némítani a csapattársaidat, illetve a barátaidat is, így a kritikusabb, clutch helyzetekben jobban tudsz fókuszálni a játékra és nem zavarnak meg a váratlan közbeszólások.
- A funkció használatához navigálj a Settings > Controls > Communication ablakra.
- Állítsd itt be a megfelelő gombra a "Party ~" és "Team Voice Clutch Mute" lehetőségeket.
- Játékon belül tudod ki-be kapcsolni, amikor épp szeretnéd.
- Ha be van kapcsolva, akkor egy ikon fogja ezt jelezni, innen tudod, hogy ezt már megtetted.
Hibajavítások
Agentek
- Javítva lett egy hiba, ami miatt Skye egy furcsa mozdulatot csinál, ha épp fegyvert tart a kezében, ezt külső nézetből láthattad.
- Javítva lett a hiba, ami miatt Jett sokkal gyorsabban mozgott bizonyos helyeken, ha a Tailwind képességét használta.
- Javítva lett a hiba, ami miatt Yoru hamarabb tudta ismét használni a fegyverét, ha kilépett a Dimensional Drift állapotból.
- Javítva lett egy hiba Yoru maszkját illetően, ha épp Dimensional Drift állapotban futsz előre.
- Javítva lett a hiba, ami miatt az ellenfélnél játszó Astra csillagjait láthattad.
- Javítva lett a hiba, ami miatt nem tudtad ismét stabilizálni KAY/O-t, ha Sage az ultiját használja rá.
- Javítva lett a hiba, ami miatt az alábbi képességek nem mindi látszódtak a minitérképen:
- Viper: Toxic Screen, valamint Poison Cloud
- Killjoy: Nanoswarm
- Cypher: Cyber Cage
- Javítva lett a hiba, ami miatt Chamber akkor is átteleportált, ha pont teleportálás közben lőtték le.
- Javítva lett a hiba, ami miatt Killjoy Alarmbotja, és Chamber Trademarkja által a nálad kirajzolt fehér kör Brimstone Sky Smoke térképén is látszódott.
- Javítva lett egy hiba, ami miatt Deathmatch módban halál után nagyjából ugyanott tértél vissza a játékba, mint ahol előtte lelőttek.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!