Ilyen lenne a VALORANT, ha az Unreal Engine 5 hajtaná

Ilyen lenne a VALORANT, ha az Unreal Engine 5 hajtaná

Íme Ascent, de úgy, ahogy még sosem láttad.

Hogy mivé válik majd a VALORANT, arra csak az idő adhat választ. Egyesek szerint lekörözi majd a CS:GO-t is, mások szerint nem lesz belőle világméretű e-sport, megint mások szerint pedig jól meg lesz egymás mellett a két játék. Az biztos, hogy a VALORANT megérkezett és fejlődik, még ha talán túl lassan is. Számomra például borzasztóan unalmasak a pályák, sőt, van amit egyszerűen lopásnak tartok.

Ascent például egy oldalára fordított Mirage, pedig állítólag ezen a pályán dolgoztak a legtöbbet. Valahogy még sem ez lett a játékosok kedvence, bár az tény, hogy a megjelenése óta sokak listáján előre lépett. Olyannyira, hogy valaki már Unreal Engine 5 alatt is újraalkotta Ascentet, az eredmény pedig páratlan.

Íme Ascent, de olyan gyönyörű formában, ahogy még sosem láttad:

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések