Egy hatalmas világot álmodtak meg. Kérdés, hogy meg tudják-e valósítani?
Az év eleje óta tudjuk, hogy a PUBG készítője, Brendan "PlayerUnknown" Greene valami nagy projekten dolgozik – bemutatott ugyanis egy techdemót, amely egy 64x64 km-es négyzet alakú generált terepet mutaott be, és azt mondta, hogy ez egy bolygóméretű sandbox játék koncepciójának bizonyítéka.
Egy új interjúban Greene és munkatársa, David Polfeldt, a Ubisoft Massive korábbi ügyvezető igazgatója további információval szolgált a projektről. A végcél egyelőre az Artemis nevet viseli, és egy Föld méretű virtuális világot terveznek, amelyben több százezer játékos készíthet és játszhat bármit, amit csak akar. A motivációt az adja, hogy az eredeti tervek szerint már a PUBG is sokkal színesebb lett volna, nem csak egy battle royale, ám végül ennél kötöttek ki. Mivel Greene először a DayZ és az Arma modding világában került bele a játékfejlesztésbe, egy olyan virtuális világot képzelt el, amelyben a játékosok bármit és bárhol megépíthetnek.
A megvalósítás azonban komoly akadályokba ütközött. A techdemo is arra világított rá, hogy ha működésre tudsz fogni egy olyan rendszert, amely képes létrehozni egy 64km x 64km-es négyzetet, és benépesíteni növényekkel, élővilággal, NPC-kkel, valamint a készítők által renderelt építményekkel és tárgyakkal, akkor a nehezén már túl vagy – a többi már csak annyi, hogy hagyod ezt újra és újra lefutni, ahányszor csak szükséges, hogy felépíts egy egész bolygót. Azonban ez közel sem egyszerű. A tervek szerint egy nagyon minimalista túlélőjátékként fog indulni, ami arról szól, hogy menedéket találjunk egy hatalmas vadonban. Greene szerint ez idővel fejlődni fog, hasonlóan ahhoz, ahogyan az olyan játékok, mint a Rust és a DayZ fejlődtek és új funkciókkal bővültek az évek során.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!