A Fortnite játékosok egy ingyenes emote segítségével kerülik el a lövéseket

A Fortnite játékosok egy ingyenes emote segítségével kerülik el a lövéseket

Jobb lenne a játék ez az ingyenes hangulatjel nélkül.

A Fortnite-nak központi részét képezik a különböző kozmetikai elemek és itemek, melyek általában az Item Shopból pénzért, vagy a Battle Pass megvételével szerezhetőek be. Szerencsénkre azonban az Epic Games időnként ingyenes tartalmakat tesz elérhetővé, amelyeket a közösség kivétel nélkül örömmel fogad. 

Amikor egy item megvásárlásával a tulajdonosaik előnyre tesznek szert, azt pay to winnek nevezzük, tehát pénzért nagyobb eséllyel nyernek – ezt a játékosok teljesen érthető okokból elítélik. Abban az esetben vajon mi a helyzet, amikor egy ingyenes tárgy használata juttat előnyhöz bennünket? A nemrégiben ajándékként beszerezhető „The Dip", ezt a kérdést veti fel.

Ahogy a videóban is megfigyelhető, az emote tökéletesen alkalmas az ellenfelek megzavarására, és ezáltal a lövésük kikerülésére. Sokan szólaltak fel amellett, hogy kezdjenek valamit ezzel a helyzettel, hiszen ennek a hangulatjelnek a használatával, túlságosan nagy előny szerezhető. Valószínűleg nem várható változás, ezért jobb ha megszokjuk ezt az új trükköt.

Szerintetek egy ingyenes emote esetében ez belefér?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te megszerezted az emote-ot?

  • 40 %
  • 60 %
Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések