Ninja és Cloakzy rejtett lootot talált az új Warzone-ban

Ninja és Cloakzy rejtett lootot talált az új Warzone-ban

Gazdag zsákmány ütötte a streamerek markát.

Ez a Call of Duty hónapja, javában pörög a Modern Warfare 2, tegnap pedig elindult a Warzone 2.0 is. Rengetegen ugrottak fejest a battle royale-ba, ez alól pedig természetesen a nevesebb streamerek se voltak kivételek. Közéjük tartozott Ninja és Cloakzy is, akik a megjelenés után azonnal belevágtak a mérkőzésekbe. Nem kellett eltelnie sok időnek, és máris érdekes felfedezést tettek.

Az egyik legnagyobb mechanikai váltás az eredeti játék és a Warzone 2 között az úszás hozzáadása volt, ami azt jelenti, hogy vízbe esve nem halunk meg azonnal. A közösség sok tagja éppen emiatt készült néhány víz alatti csatára, ami elsőre biztosan remek élmény, illetve bővíti a lehetőségeink tárházát. Amennyiben kifogynak a felszerelésből, akkor sincs gond, ugyanis ahogyan Ninjáék is észrevették, hidden loot található a mélységben.

Amint az az alábbi klippben is látható, a tegnapi közvetítésben a duó éppen lootolt, mielőtt Cloakzy belevetette magát egy közeli tóba. Másodpercekkel később felkiáltott! "Mi van itt az alján?" Egy láda volt, amelyben free armor plate és egy precision airstrike pihent és arra várt, hogy valaki felvegye őket. Érdemes tehát olyan helyekre is belesni, ahol előzetesen nem is gondolnánk, hogy zsákmányra lelhetünk.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te játszottál már a Warzone 2.0-val?

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések