Személyeskedésbe fordult a vita a Need for Speed Unbound-oldal és egy rajongó között

Az EA tovább rontotta a megítélését a közösség körében.

Elég kínos beszélgetésnek lehetett a közösség szemtanúja a Need for Speed Unbound egyik Twitter posztja alatt. Egy rajongó nemtetszését fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy szerinte a játékosok igényeit nem igazán veszi figyelembe az EA. Azt, hogy igaza van-e, mindenki döntse el maga, azonban a közösségi oldalt kezelő munkatárs elég erős hangnemben tette helyre, nem kevés személyeskedést bevetve, ami egy ekkora cégnél nagyon amatőr hozzáállás, arról nem is beszélve, hogy vesztettek egy vásárlót.

Ugyanis a válaszában odaszúrta a végére, hogy az értő olvasás elengedhetetlen. Már ez a megjegyzés sem túl elegáns, de a következő reakciójában agyalágyultnak nevezte a rajongót, majd megjegyezte, hogy „sírjál már tesó, vagy vedd meg alap áron, nem érdekel”. Érezhetjük, hogy mennyire nem professzionális, ami nem segít az EA amúgy sem túl acélos megítélésén. Teljesen mindegy, hogy az ügyfélnek igaza van, vagy sem, ennél jobban kell kezelni a helyzetet.

Természetesen az EA is elismerte, hogy átlépett egy határt és bocsánatot kért, míg a kolléga valószínűleg alapos fejmosást kapott. Persze azóta törölték a beszélgetést, de mint tudjuk, az internet nem felejt. Az eredeti poszt szerint egyébként a játék Palace Editionjének előrendelése 3 napos korai hozzáférést biztosít a játékosoknak. A Need For Speed: Unbound jövő héten jelenik meg Steamen, az EA Appen (néhai Origin) és Epic Games Store-on. A hivatalos gépigényt itt olvashatjátok el, valamint az is kiderült, hogy a különleges effekteket ki lehet kapcsolni. Aki szereti művészi szintre emelni a tuningolást, annak ideális lehet a legújabb NFS-rész a félresikerült kommunikáció ellenére is.

Ti mit gondoltok az esetről?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted túlzás volt a Need for Speed-oldal kezelőjének válasza?

Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.