Ha a rajongók között nem dúlna éppen elég nagy vita a CoD és a Battlefield körül, akkor most a Sony is ráerősít picit.
A Call of Duty franchise ismét a csúcson van, hiszen a Modern Warfare 2 sorban dönti meg az elődjei rekordját, és megérkezett a Warzone 2.0 is, amit a játékosok imádnak. Közben már lassan egy éve zajlik az Activision Blizzard felvásárlása, amit a Microsoft gigászi összegért – 68,7 milliárd dollárért – tesz meg.
A Sony nem nézi jó szemmel ezt a folyamatot, és ahol lehet keresztbe tesz a versenytársának. Fő problémájuk az, hogy szerintük ha a Call of Duty a Microsoft kezébe kerül, az igazságtalan helyzetet eredményez.
A Sony jogi csapata most ennek kapcsán a Battlefieldet vette célkeresztbe, a két játéksorozatot egymásmellé állítva próbálta felvázolni a helyzet komolyságát.
„Más kiadók nem rendelkeznek a CoD sikerének megfelelő erőforrásokkal vagy szakértelemmel. Azz Electronic Arts sok éven át próbált versenytársat produkálni a Call of Duty számára Battlefield sorozatával, de a hasonlóságok ellenére, és annak ellenére, hogy az EA más sikeres AAA-franchise-ok (például FIFA, Mass Effect, Need for Speed és Star Wars: Battlefront) fejlesztésében szerzett eredményeket, a Battlefield franchise képtelen tartani a lépést. 2021 augusztusáig több mint 400 millió Call of Duty játék kelt el, míg a Battlefield mindössze 88,7 millió példányban kelt el." – állította a Sony jogi csapata.
Ahhoz kétség sem fér, hogy egyik FPS lövölde sem képes megközelíteni a CoD sikereit, de ha a Battlefieldnél maradunk azt is érdemes figyelembe venni, hogy itt nem évenkénti játékmegjelenésről van szó, aminek a fényében máris máshogy fest az a 88,7 millió. A Sony láthatóan mindent megtesz, hogy megakadályozza az üzletet – de legalább húzza az időt –, mi pedig kíváncsian várjuk, hogy mi lesz a következő lépés.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!