HuNter-, nitr0, Maniac, Xizt, ropz, rain és hampus árulták el gondolataikat az AWP tárméretének változásáról.
Anubis és az M4A1-S mellett az AWP is változott a legutolsó frissítésben. Igaz, senki sem tartja annyira jelentősnek, hogy tíz helyett mostantól csak öt golyót tartalmaz a távcsöves fegyver egy-egy tárja. Ennek ellenére lehetnek szituációk, amikor nem esne rosszul egy-két plusz töltény. A profik sem gondolják ezt másképp, a HLTV riporterének kérdésére válaszolva pedig kifejtették, miért.
huNter: „Szerintem nem sok fog változni emiatt. Őszintén, ez lehet csak annyit jelent, hogy nem fogunk annyi kiemelt pillanatot látni HLTV-n az AWP-sektől, mert nem annyira könnyű az első öt tölténnyel belőni. Szerintem csak ennyiről van szó, az AWP-s highlightok. Csak ennyi, minden más marad a régiben.”
nitr0: „Nem tudom, nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Szerintem az AWP-n kell valamit változtatni, de nem vagyok biztos abban, hogy mit. A töltényes változás nem számít, senki sem tölti újra az AWP-t. Ami a füstön át lövést illeti, amiről az emberek sokat beszélnek, az nem olyan gyakori. Amikor ilyen történik, általában egy csapattárs is van velük a füst közelében. Nem gondolom, hogy ez egy akkora változás, ami a metára is hatna. De szerintem a jó úton járnak.”
ropz: „Szerintem makróban nem fog változást hozni. Láttam, valaki megjegyezte, hogy igazán a körök végén és a clutchokban fogod érezni a hatását. Nem tudom, egész körben próbálsz irányítást szerezni a pálya felett, próbálkozol wallbangekkel, lelősz egy-két embert, aztán egy clutch-helyzetbe kerülsz és kellene még egy-két golyó, de újra kell táraznod. Akkor lehet ez egy faktor, de meglátjuk.”
Maniac: „Nem vagyok igazán boldog az AWP-nerf ötlete miatt. Szerintem kell egy erős AWP, ez alapozza meg a játék néhány hősét [értsd: sztárjátékosát]. A jelenlegi legendák, mint ZywOo vagy s1mple, KennyS régebben vagy FalleN – ezek az egyének remekeltek az AWP-vel és ez egy fontos része a játéknak. Nem látom szükségesnek a változást. A tárméret csökkentése szerintem nem fog akkora hatást kiváltani. Az emberek szerintem kétszer is átgondolják, mielőtt random belelőnének dobozokba vagy füstökbe, mert ha megteszed és hirtelen egy rusht kell megállítanod, akkor kevés lesz a lőszered. Ha csak erről szól [a változás], akkor azt mondom, miért is ne, nem vagyok nagy rajongója a füstön át lövöldözésnek AWP-vel, szóval ha csak figyelned kell a tárra, az oké. De szerintem alapelvnek kellene lennie, hogy nem nerföljük az AWP-t, ettől szép a játék.”
Xizt: „Nem gondolom, hogy olyan nagy hatása lesz. Az egyetlen dolog, hogy nem tudsz majd ugyanolyan felelőtlenül füstöket lőni, mint eddig, ilyesmik. Meglátjuk, milyen lesz. Az egyetlen negatívum, hogy nem fogunk annyi ace highlightot látni az AWP-vel. Talán hét töltény igazságosabb lenne.”
hampus: „Szerintem nagy hatása lesz. Például Mirage-on moziban játszik az AWP-s, kifüstölik, lő egyet, aztán tickethez megy és nem hibázhat, mert nem lesz elég tölténye. Nem spamelhet füstöket, wallbangeket. Szerintem ez jó, mert én nem AWP-s vagyok, de ha az lennék, nem örülnék.”
rain: „Nekem jó, sokszor én rohanok be először, szóval állandóan AWP-sek miatt halok meg. Remélem kifogynak a töltényből, mire én beléjük futok.”
Borítókép: Valve és HLTV/brcho
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!