A tesztelők szerint borzalmas a Skull & Bones, se füle, se farka az egésznek

A tesztelők szerint borzalmas a Skull & Bones, se füle, se farka az egésznek

Egyre jobban kezd elúszni ez a hajó, sehogy sem áll össze a Skull & Bones.

Emlékeztek még milyen jó volt anno az Assassin's Creed IV-ben a hajózás és a tengericsaták? Nem is csoda, hogy a Ubisoft azonnal rá akart repülni a hype-ra és kiadni valamilyen kifejezetten a hajózásra koncentráló kiegészítőt. Végül úgy adódott, hogy kiegészítő helyett egy teljesen önálló játékká nőtte ki magát a projekt, nem más ez, mint a Skull & Bones!

Bizony, az a Skull & Bones, ami anno nagy reményekkel indult, most mégis itt állunk 2023-ban, 10 évvel a fejlesztés megkezdése után és a játék még mindig nincs sehol.

Megszámolni sem tudom már, hanyadik alkalommal halasztották el a játékot január elején, de az biztos, hogy a pletykák szerinti 2023 márciusi megjelenés nem fog összejönni. A Ubisoft CEO-ja szerint az újabb csúszásra azért volt szükség, hogy a derék csapat kapjon még egy kis időt, hogy mindent tökéletesre csiszoljanak, ami ha elkészül, a játékosok őszintén meglepődnek majd, hogy mennyit fejlődött a játék a legutóbbi gameplay videók óta.

Legyen így kedves CEO! Azt kívánom legyen így, a gond csak az, hogy azok, aki már próbálhatták a játékot, teljesen más véleményen vannak. Az Insider Gaming több olyan tesztelőt is elért, akik friss buildeket próbálhattak ki. Egyébként február elején már a sajtó néhány képviselője is kipróbálhatta volna a játékot, de a Ubisoft ezt is elhalasztotta. De vissza a tesztelőkhöz!

Azt le kell szögeznünk, hogy vannak, akik dicsérik a játék egy-egy elemét, de összességében mégis mindenki csalódott. Elmondásuk szerint 10 éves fejlesztés ide vagy oda, a játék technikai állapota borzasztó, még mindig tele van game breaking bugokkal, aggasztóan kevés és unalmas a szárazföldi harc, a játék pedig egyszerűen nem áll össze. A legtöbb beszámoló alapján nem érződik az a programon, hogy konkrét elképzelései lettek volna a fejlesztőknek, inkább mindenki bedobált ötleteket a közösbe, amiket aztán próbálnak összegyúrni valamivé, amit eladhatnak majd Skull & Bonesként, ám ez mindeddig nem sikerült.

Annyi idő és annyi pénz ment már el a Skull & Bones fejlesztésére, hogy ezen a ponton már aligha mondja majd azt a Ubisoft, hogy "Bocsi srácok, ez nem jött össze, nem adjuk ki a játékot", inkább fogcsikorgatva is, de megjelentetnek valamit, ami a Skull & Bones névre hallgat majd. Hogy erre kíváncsiak lesznek-e a játékosok, nos az most az igazi 40 milliós kérdés!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!