Újabb videón a The Day Before, ami sosem tűnt még ennyire üresnek, csúnyának és unalmasnak.
Visszatért mindenki kedvenc játéka, a The Day Before. Nem vicc, volt idő, amikor tényleg a Fntastic programja volt a Steam legjobban várt játéka, ma már meg sem lehet találni a játékot az áruház kínálatában. Néhány napja jelentették be, hogy valaki elhappolta előlük a cím levédését (több év alatt ez nekik nem jutott eszükbe...), így inkább elhalasztják a megjelenést és a beígért előzetest is. Rá egy napra jött a következő érthetetlen magyarázkodás, miszerint a cím elvesztése ide vagy oda, egyébként is csúsztatni akarták a játékot. Ez persze nem magyarázta meg, hogy miért nem adták ki az előzetest sem.
Persze nem ez a legnagyobb kérdés a játék körül! Korábban már összegyűjtöttük, hogy miért tűnik egyszerű átverésnek a The Day Before, a helyzet azóta sem változott.
Még akkor sem, ha tegnap este végre megjött az beígért előzetes! 10 percnyi tömör gyönyör... helyett 10 percnyi tömény és csúnya unalom, nulla tartalommal. Az első ami szembetűnik, az a grafika, ami óriásit változott a 2021-es videókhoz képest. Egyszerűen csúnya a játék, még úgy is, hogy pontosan tudjuk, ez még nem a végleges program. Elvileg Unreal Engine 5 hajtja a programot, de ez inkább tűnik UE3-nak, még az UE4 átlagos szintjét sem üti meg.
A játékmenet pedig egyszerűen unalmas, üres, statikus, jellemtelen. Semmi újat nem mutat, sőt igazából semmi lényegest nem mutat. Egy nagy területnek eladott, de valójában csőszerű pályán mozgunk előre, néha akad egy-egy pici kitérő balra vagy jobbra, néha megnyomhatjuk az F gombot, amihez aztán vagy egy gagyi lootolási animáció tartozik vagy egy csipogó riasztót kapcsolhatunk ki, azt ne kérdezzétek, hogy miért, semmi értelme nincs a videóban. Egyszerűen kapunk egy digitális csövet, ami becsapja a szemünket és azt hiteti el velünk, hogy körülöttünk egy óriási város található, ebben a csőben pedig megfogdoshatunk dolgokat, néha megnyomhatunk egy gombot, hogy úgy tűnjön van valami célunk és persze bármiféle izgalom vagy hangulatos légkör nélkül lövöldözhetünk párat.
Nem tudunk meg semmit a játékról. Sem a sztoriról, sem a karakterekről, sem a játékmechanikákról (fejlődésirendszer, küldetések, stb), sem pedig arról, hogy valójában mennyire nyitott is a világ vagy hogy egyáltalán mi a fene dolgunk lesz ebben a játékban. Már ha nevezhetjük ezt egyáltalán játéknak, ez még mindig egy összeollózott, lelketlen semmi, néhány sornyi programkód, ami szeretne játék lenni és szeretné megmutatni a befektetőknek, hogy haladnak a fejlesztők, de igazából nem mutat semmit. Valahogy a tavaszi fű növekedésének folyamatos követése is izgalmasabbnak tűnik, mint a The Day Before.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!