Ilyen tévedésből el tudnánk viselni még egy párat.
Nemrég az Infinity Ward egyik fejlesztője elárulta, hogy a Call of Duty történetének egyik legikonikusabb pályájának, a Shipmentnek soha nem kellett volna léteznie. Azt állította, hogy a 2007-es Call of Duty 4: Modern Warfare-be tévedésből került bele, de miután rájöttek, hogy a pálya valójában mennyire népszerű, végül benne hagyták, és mára a franchise egyik ikonikus darabjának számít.
A Shipmentet többször is áttervezték és újra kiadták, nem kevesebb mint tizenegy Call of Duty-címben tűnt fel. Persze egy picit mindig csavartak rajta, hogy egyedi legyen és különbözzön a többitől. Pedig nem sokon múlott, hogy soha ne ismerjük meg.
Az Infinity Ward Multiplayer Design Directora, Geoff Smith egy interjúban elűrulta, hogy a Shipment létezése a COD 4-ben csupán véletlen volt. Eredetileg egy couch-multi map volt, egy osztott képernyős játékmód, amit belső tesztelési célokra használtak. Teljesen véletlenül, egy tévedésnek köszönhetően került be az élő playlistbe, amikor a CoD 4 elérte a gyártási fázist, majd egyszerűen ott marad, senki se távolította el. Mivel nem voltak vele különösebb problémák, nem volt erre semmi szükség.
„Az akkori MP-vezetőnk, amikor élesbe mentünk, elfelejtette kihúzni, és már nem volt visszaút. Ez csak egy baleset volt.”
Egyébként az internet bugyraiban találhatunk olyan történeteket, amelyek megerősítik Smith szavait, csak akkor nem sok jelentőséget tulajdonított neki senki. Ugyanis már máskor is említették, hogy egy 2007-es hiba a Call of Duty történetének egyik legjobb pályáját eredményezte.