Hamarabb érkezhet a Ubisoft Star Wars-játéka, mint gondolnánk

Hamarabb érkezhet a Ubisoft Star Wars-játéka, mint gondolnánk

Amennyiben helyesek az értesülések, a Ubisoft Forwardon várhatunk valamiféle bejelentésre.

Nagyon nincs jó időszakon túl a Ubisoft, ezt már mi is sokszor megénekeltük nektek, a Skull & Bones továbbra is fejlesztői pokolban van, az Assassin's Creed Mirage-ról is folyamatosan ellentmondásos információk jelennek meg, hogy mikor érkezik, a jelenlegi álláspont szerint októberben. A fényt az alagút végén többek között az XDefiant jelentheti, illetve a Project Helix nevet viselő Star Wars-játék, amelyről nem tudunk sokat, most mégis kapott egy feltételezett megjelenési ablakot.

A Kotaku új jelentése szerint a Ubisoft nyílt világú Csillagok háborúja címe 2024 elején jelenhet meg. Szerintük a játék megjelenését jelenleg erre a pénzügyi évre (2023. április - 2024. március) tervezik, és ez az a "másik nagy játék", amelyet a Ubisoft a legutóbbi eredménybeszámolójában említett. Vannak azonban olyan hangok is, amelyek szerint ezek a tervek túlságosan ambíciózusak és a projekt legalább egy évet csúszik majd. Ezzel kapcsolatban hamarosan okosabbak lehetünk, mert június elején jön a Ubisoft Forward, amelyen minden bizonnyal árulnak el információkat a játékról, ha valóban ilyen közel van a megjelenés.

Az Insider Gaming is megpróbált utánajárni a játéknak és a forrásai egymástól függetlenül megerősítették, hogy a cím valóban a Project Helix nevet viseli, de a játék várható megjelenési dátumáról nem tudtak nyilatkozni. Azt azonban elárulták, hogy a kiadó célja, hogy a közmegítélés javítása érdekében a jövőben sokkal konzervatívabb legyen a bejelentésekkel. A Skull & Boneshoz hasonló játékok folyamatos késése azt eredményezte, hogy a kiadó mostantól akkor szeretné bejelenteni a címeit, amikor azok tervezett megjelenési dátumát már magabiztosan lehet tartani. Éppen ezért nagyon furcsa ez a mostani hír is. A játékot az a Ubisoft Massive fejleszti, aki az Avatar: Frontiers of Pandoráért is felelős, ami körül szintén vannak gondok, így kérdéses, a csapat hogyan birkózik meg egyszerre két ekkora projekttel. Nagy tehát a káosz a Ubisoft oldaláról, remélhetőleg a közelgő expon egy kicsit rendet raknak a címek körül, és tisztábban látjuk a terveiket.

Kövess Minket!



Gamer szótár