LoL: Használjátok az erősítések megosztását, kérlek!

LoL: Használjátok az erősítések megosztását, kérlek!

Csak néhány hete van benn a Szurdokban ez az új funkció.

Eredetileg a 13.10-es hatalmas méretű League of Legends-frissítésre tervezte, végül a 13.11-gyel emelte be az Idézők szurdokába a Riot Games az erősítések megosztásának új rendszerét. Ez a játékmenetet alapjaiban megváltoztató funkció ismerős lehet azoknak, akik találkoztak a mini-rework előtti Ivernnel, esetleg játszottak a mobilos LoL-lal, a Wild Rifttel. Kicst több mint két hét telt el az átalakított "buff sharing" bevezetése óta, de mintha a játékosok tudomást se vennének arról, hogy néhány másodperc befektetésével gyorsabban tölthetik vissza a manát és/vagy erősíthetik fel a támadásaikat.

Hogyan változott meg a kék és vörös erősítések megosztása?

Nem a meccseken belül eltelt időhöz kötötte ezt a lehetőséget a játékegyensúlyért felelős csapat, hanem a dzsungeles egyéni teljesítményének. Ha a Smite elérte a maximális fejlesztését, onnantól kapcsol be az az extra funkció, hogy a Red Brambleback és a Blue Sentinel által eldobott buffot felveheti egy szövetséges. Erre 1 percig van lehetőség, utána eltűnik a Riftből a Wisp, azaz a gömb. Akkor is megjelenik ez a gömb a térképen, ha nem Smite-olja le a dzsungeles, sőt az sem kell, hogy a dzsungeles pusztítsa el a szörnyet. Ha a Smite elérte végső állapotát, onnantól lehet osztozkodni.

De mégsem akarják a felvenni a gömböket a társak

A legnagyobb közösségi fórumon is panaszkodnak rá, de saját tapasztalat is, hogy egyszerűen veszni hagyják a szövetségesek a Wispeket. Ha a bázisról érkezik meg a hős az ösvényekre, akkor csak kisebb kitérőt kell tenni a dzsungel irányába, ez néhány másodpercet jelent mindössze. A mérkőzések középső szakaszától már a csapatharcokra helyeződik át a fókusz, ebben az esetben sem kell elhanyagolni a kék és vörös buffokat. Szánjátok rá az időt ezekre a rövid túrákra, mert garantáltan megkönnyíti a dolgotokat a következő percekben még akkor is, ha veszítetek a kitérőkkel 2-3 miniont. 

A játékosok azt javasolják, hogy ha megjelenik a buffot jelző Wisp, akkor annak pingelésével megjelenjen a chaten egy értesítés. Így talán még gyorsabban áramolhatna a fontos információ a társak felé arról, hogy vár rájuk egy erősítés, amiért lépni kéne kettőt.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések