Valódi horrorjáték válik a Doom 2-ből egy kis Ray Tracinggel

Valódi horrorjáték válik a Doom 2-ből egy kis Ray Tracinggel

Az új köntösbe öltöztetett 30 éves klasszikus segít, hogy addig se unatkoznunk, amíg befutnak az év legvártabb címei.

A január sohasem az új játékmegjelenésekről szól. Legfeljebb elvétve beesik ilyenkor egy-két érdekesebb cím, pont úgy, mint tegnap a Prince of Persia: The Lost Crown is tette. Az élet persze nem áll meg azért, mert még várni kell pár hetet, hónapot a nagy durranásokra. A modderekből verbuvált Orbifold Studios csapata például újabb életjelet adott a felújítás alatt álló, Ray Tracinggel felturbózott Half-Life 2-ről. Illetve hamarosan többet fogunk tudni a Bethesda Indiana Jonesról szóló játékáról is. 

De amíg ezekre várunk, elüthetjük az időt egy kis Doommal is. És itt most nem a modern részekre gondolunk, hanem a régiekre. Jó, de miért akarna ma valaki ezekkel játszani? Például azért, mert a Doom első része után most végre a második is megkapta a sugárkövetést, hála a rellik66 nevű moddernek. Így pedig az 1994-es klasszikus egyrészt látványosabb lett, másrészt valamivel nehezebb is. Ugyanis a játékban nincsenek kamu fényforrások, amiket a Ray Tracinghez lehetne használni, ezért helyenként olyan, mintha egy igazi horrorjátékot játszanánk.

Ezeket olvastad már?

Mint az alábbi videóban is látható, az épületekben gyakran csak a lövéseink nyújtotta pillanatnyi világosság az, ami segíthet az ellenfeleink megtalálásában. Mert ugyan van egy zseblámpánk, amit a vaksötétben előhúzhatunk, ez közel sem elég ahhoz, hogy a teljes teret bevilágítsa. A sötét pályarészek a tájékozódást is megnehezíthetik egyébként. Szóval ez lehet inkább a haladó Doom-játékosoknak való kihívás, akik fejből le tudják rajzolni az egész játék összes szobáját. De ez ne tántorítson el senkit attól, hogy tegyen vele egy próbát a hétvégén.

A modot itt tudjátok letölteni.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések