Kiderült, milyen lesz a bázisépítés és a harc az Assassin's Creed Redben

Kiderült, milyen lesz a bázisépítés és a harc az Assassin's Creed Redben

Most már szinte mindent tudunk az Assassin's Creed Redről, szóval az Ubisoft végre kiadhatna egy gameplay videót belőle.

Idén jön az Assassin's Creed Red, ez már szinte borítékolható. Már tudjuk, hogy mikor leplezhetik le. Már tudjuk, hogy mi lesz benne. Már tudjuk, hogy köze lesz az Infinityhez. Egyedül az hiányzik, hogy mozgás közben láthassuk végre. De amíg erre várunk, addig sem kell aggódni, hiszen az Insider Gaming friss riportjából kiderült néhány érdekes részlet a Reddel debütáló új motorról és képességeiről, valamint a játékmenetről. Ezek alapján pedig elég jó képet kapunk arról, hogy mi szerepelhetne egy első gameplay előzetesben.

Kezdjük a motorral! Az Anvil Pipeline névre hallgató fejlesztői eszköz nem teljesen új, de azért hoz majd némi frissességet az Assassin's Creed Red és az azt követő játékok látványában. Az IG forrásai szerint a Pipeline sokkal könnyebbé teszi az együttműködést a különböző, párhuzamosan egy címen dolgozó stúdiók számára. Ugyanis ezzel több eltérő helyett egy egységes verzión dolgozhatnak, így képesek mind a látvány, mind a játékmenet terén többet kihozni a játékból. Tehát számíthatunk majd sugárkövetéses (ray tracing) fényelésre, valamint újragondolt, fejlesztett animációkra és parkourra, dinamikusabb időjárásra és még sok minden másra az új motornak köszönhetően.

Ezeket olvastad már?

A harcrendszer is javulni fog a korábbi játékokhoz képest. Bár ilyen értelemben nagyon hasonló lesz az Assassin's Creed Red a Valhallához, ezúttal sokkal több lesz a gore, így a vér és a testrészek kaszabolása. A lopakodás szintén fontos elem lesz a Redben. Ezt az IG úgy írta le, hogy a Splinter Cellhez hasonlóan például fáklyákat olthatunk el, fűben és bokrokban bújhatunk meg, sőt hasalhatunk is, hogy előnyt szerezzünk ellenfeleinkkel szemben.

Az IG-nek lehetősége volt videón látni azt is, ahogyan az Ubisoft továbbgondolta a Valhalla településfejlesztős elemeit. A Redben Settlement helyett Hideout névre fog hallgatni ez a funkció, amellyel saját dódzsót, oltárt, fegyvertárat és hasonlókat építhetünk kényünk-kedvünk szerint. A legjelentősebb változás az lesz, hogy nagyobb teret kapunk a személyreszabhatóságban. Szóval kiválaszthatjuk majd, hogy pontosan hová építünk, hogyan nézzenek ki az épületek kívül-belül, valamint fegyvereket és páncélokat állíthatunk ki.

Kövess Minket!



Gamer szótár