Ubisoftos veterán forgathatja fel a rejtélyes James Bond-játékot, a Project 007-et

Ubisoftos veterán forgathatja fel a rejtélyes James Bond-játékot, a Project 007-et

A James Bond-játék új küldetésekért felelős rendezője korábban olyan játékokon dolgozott az Ubisoft stúdióinál, mint a The Division és az Avatar: Frontiers of Pandora.

A 2021-es Nincs idő meghalni óta arra vár mindenki, hogy kiderüljön, mikor rebootolják a James Bond-franchise-t, no meg hogy ki játszhatja a főszereplőt, és ki rendezheti a filmszéria sorban már 26. darabját. De csaknem ugyanekkora rejtély, hogy mit kapunk a Hitman-játékokért felelős IO Interactive-tól, akik Project 007 kódnév alatt tervezik az interaktív médiumba ültetni a generációk által csodált kémkalandokat. Egy, a fejlesztőktől érkező friss hír azonban talán segíthet egy kicsit jobban átlátni a ködön.

Aki esetleg nem tudná, még 2020 őszén jelentettek be ezt a James Bondról szóló videójátékot, ami ha minden igaz, pár éven belül a boltok polcaira is kerül (2026-ot rebesget a szakma). Az IO kreatívjai szerint ez egy teljesen új, a filmektől és a könyvektől eltérő, de azért azok által inspirált történet lehet, amiben maga Bond is egy vadiúj karakter lesz, nem pedig Daniel Craig vagy a következő Bond-színész kiköpött mása. Természetesen a játék maga sok mindenben fog hasonlítani az elmúlt évek Hitman-epizódjaira. Ez már csak azért is örömteli, mert sokan szerették azt a játékmenetet, amit az IO Interactive összerakott a 47-es ügynök kalandjaihoz. De ez egyben azt is jelenti, hogy még odébb lehet, mire egy új Hitmant kapunk, mert a fókusz most James Bondon van.

A pár éve még majdnem egy dollárért árverezett stúdió most egy új taggal bővült, ami igencsak árulkodó lehet a James Bond fejlesztésével, irányával kapcsolatban. Ugyanis nem más, mint Rodrigo Santoro csatlakozott a Project 007-hez, méghozzá a küldetésekért felelős rendezőként. Santoro korábban olyan játékokon dolgozott az Ubisoft stúdióinál, mint a The Division és az Avatar: Frontiers of Pandora. De még egy előző életében a Ryse: Son of Rome, valamint a Crysis 2-3 pályatervezőjeként is tevékenykedett, tehát kifejezetten tapasztalt figura az iparágban.

Most azonban az lesz Santoro dolga, hogy a világ egyik legismertebb franchise-ának küldetéseit, történetét, játékmenetét tökéletesítse. Ha az előző munkáiból indulunk ki, akkor azért már lehet sejteni, hogy milyen irányba fejlődhet tovább a Hitman-recepten felül a Project 007. Bár reméljük, azért inkább a Hitmanhez fog közelíteni a program, mintsem a The Division grindjához. Santoro az érkezésekor tett néhány bíztató megjegyzést a James Bond-játék kapcsán, ami inkább azt erősíti, hogy az IO Interactive-nál már az érkezése előtt is voltak jó ötletek, amiket érdemes megtartani:

„Tetszik, hogy a stúdió mer innoválni, új, emlékezetes játékélményeket készíteni. Ez kifejezetten figyelemre méltó akkor, amikor a legtöbb cég a folytatásokra fókuszál. A Project 007 már a bejelentés napján kiváltotta az érdeklődésemet, és nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy együtt dolgozhatok a csapattal a játék elkészítésében. Láthattam már a játékból több dolgot, és már most is van benne valami egyedi. Ami pedig még fontosabb, hogy a csapat tagjaival folytatott beszélgetéseim során azt tapasztaltam, hogy a csapat nagyon szenvedélyes az emlékezetes és egyedi élmények iránt. Alig várom most, hogy velük dolgozhassam, és a valaha volt legjobb 007-es játékot tegyük le az asztalra együtt.”

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár