Nem kér a Tarkov kapzsiságából a Gray Zone Warfare

Nem kér a Tarkov kapzsiságából a Gray Zone Warfare

Alig egy héttel a sikeres megjelenés után a Gray Zone Warfare készítői interjúban beszéltek a közel- és hosszútávú terveikről.

Kicsit több mint egy hete már, hogy a játék bétáját övező hype és a konkurenciának számító Tarkov elképesztő PR fiaskójának hatására a MADFINGER Games (még ha kicsit sürgetve is) piacra dobta legújabb extraction shooter játékát, a Gray Zone Warfare-t.

A játék után érdeklődök a kiadás előtt többször is hangod adtak félelmeiknek, leginkább az Escape From Tarkov (pay to win) üzleti modelljéhez kísértetiesen hasonlító többlépcsős vásárlási rendszer verte ki a biztosítékot a ilyen típusú FPS játékok szerelmeseinél. A kezdeti aggodalmak ellenére a Gray Zone Warfare teljes mértékben letarolta a piacot és a kicsit több mint egy hetes pályafutása során már legalább 700.000 felhasználót sikerült gyűjtenie a cseh cég játékának.

A játékosok fejében továbbra is sok kérdés maradt azzal kapcsolatban mennyire fog hasonlítani a MADFINGER Games címe az orosz fejlesztésű Tarkov-hoz, a fejlesztők erre próbáltak választ adni:

"Sokat gondolkoztunk azon, megéri-e wipe-okat használni a játékban. A Gray Zone Warfare a Gray Zone Warfare. Ha tartunk wipe-okat, úgy éreznék [a játékosok], hogy ez egy másik játékból van, hogy őszinték legyünk. Az nem számít, hogy ők (a többi játék) mit csinálnak, a mi játékunk más."

A fejlesztők arra is kitértek az Insider Gaming-nek adott interjúban, hogy a játék jelenleg nagyjából 20-30%-ban van kész. Több mint 150 feladat vár a játékosokra, szóval van bőven tartalom a Gray Zone Warfare-ban, de ettől még folyamatosan fejlesztenek és adnak hozzá új mechanikákat a játékhoz.

Jelenleg nagy fejtörést okoz a fejlesztőknek a játék optimalizációja és a rendszerigények csökkentése:

"Az igaz, hogy néhányan játékosnak, akik játszani akarnak a játékkal egy kicsit fejleszteni kell az számítógépüket, de ezen mi is dolgozunk...Ezek nagyon fontos dolgok, amiken mi dolgozunk - El kell mondanom, a kiadáshoz közeledve kettő dolog volt igazán fontos, az optimalizáció és a stabilitás."

Ezeket olvastad már?

Végül Rick Lagnese-t a játék jövőjéről kérdezték, amire azt válaszolta, több újítást is terveznek, amit remél, hogy nemsokára megoszthat a játék közösségével. Elmondta például, hogy a  játékosok még nem tudják mi van a pálya közepén vagy hogy mi fog ott történni. A titokzatos esemény, ami miatt ki kellett evakuálni a lakosságot és a Ground Zero körüli események bőven tartogatnak még magukban új játékelemeket. Ezen kívül érkezik még megannyi más feature, éj-nappal váltakozás, változó időjárás, különböző látnivalók és táborok. Egy szó mint száz, a MADFINGER Games-nek még bőven van a tarsolyában tartalom, ha a Gray Zone Warfare-ről van szó.

Ti játszottatok már a Gray Zone Warfare-rel? Eddig hogy tetszik a játék?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések