A jövőbeli FromSoftware játékok is az Elden Ring mintáját fogják követni

A jövőbeli FromSoftware játékok is az Elden Ring mintáját fogják követni

Hidetaka Miyazaki elárulta, hogy milyen alapokra szeretné helyezni a következő játékait.

A FromSoftware számos olyan sikeres játékot tudhat a háta mögött, mint például a Dark Souls, a Bloodborne vagy a Sekiro, de a nagy áttörést egyértelműen a 2022-ben megjelent Elden Ring hozta el a számukra. Sokan minden idők egyik legjobb játékaként tartják számon, de az kétségtelen, hogy soulslike címek koronázatlan királya. A napokban vált elérhetővé az első és utolsó hozzá kapcsolódó kiegészítő – Shadows of the Erdtree –, ami szintén lenyűgözőre sikeredett. Habár Hidetaka Miyazaki – a FromSoftware vezérigazgatója – még nem áll készen arra, hogy a jövőbeli játékaikról beszéljen, elárulta, hogy azok tovább fogják vinni az Elden Ring „szabadság és nehézségek kombinációját”.

Az Elden Ring sikere részben abban rejlik, hogy a nyílt világa által elérhető szabadság lehetőséget biztosít a játékosok számára, hogy mondjuk csatákat félbeszakítsanak, és más felé kalandozzanak, így nincsenek belekényszerítve az idegőrlő véget nemérő harcokba.

„Hagyományosan mindig is szerettük a magasabb nehézségi szinttel rendelkező játékokat és élményeket, de úgy gondolom, hogy ennek a természete önmagában elidegeníti a játékot játszó közönség egy részét, míg az Elden Ringnek sikerült egy szélesebb közönséget elérnie, de ugyanakkor megtartotta ezt az alapvető nehézségi szintet." – magyarázta Hidetaka Miyazaki egy interjújában.

Miyazaki ugyanakkor azt is leszögezte, hogy nem feltétlenül nyílt világú játékot szeretne, csupán nagy szabadságot kíván adni a játékosoknak, hogy az ellensúlyozza a nehézséget. Azt, hogy mi lesz a következő munkájuk teljes homály fedi, azonban a vezérigazgató korábban elárulta, hogy szívesen folytatná az Armored Core sorozatot, és megszeretné alkotni az ideális fantasy RPG-t is. Bárhogy is legyen, izgatottan várjuk.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár