A közösség rögtön felkapta a fejét a hír hallatán, és már a jövőt tervezik.
A Battle Royale-játékok berobbanásakor hatalmas dolognak számított, hogy 100 játékos mérkőzik meg egy pályán egymással, végül pedig közülük csak egy maradhat. Számos címnél jóval kevesebb résztvevővel operáltak, azonban persze akadtak olyan fejlesztők is, akik minél több embert szerettek volna a pályákra zsúfolni, ezzel tovább fokozva a nehézségi szintet és az izgalmat – ezek közül végül egy sem maradt talpon. A minap Tim Sweeney – az Epic Games vezérigazgatója – is megszólalt a témában.
Annak ellenére, hogy a Fortnite jelenleg is a legsikeresebb Battle Royale-ok közé tartozik – a többi módról nem is beszélve –, sokan valami gigászi változást szeretnének látni a projekttel kapcsolatban, ami kissé felbolygatja a dolgokat. Ennek apropóján merült fel az a kérdés is, hogy alapjáraton miért nem 200 játékossal indult a BR, amire a vezérigazgató az alábbi választ adta.
„Mivel amikor elindítottuk, nem tudtuk megoldani, hogy 200 játékossal is működjön egy szerver... Tehát az UE6 egyik legnagyobb erőfeszítése a hálózati modell fejlesztése, ahol a szerverek támogatják a jóval több játékost is." – írja Sweeney.
Tim Sweeney ezzel ledobta az atombombát, ugyanis mondandójából azt lehet kihámozni, hogy tervben van náluk az, hogy még több felhasználót zsúfoljanak be a pályákra, és csupán az Unreal Engine 6 kell hozzá. Nem is kellett több, a játékosok és tartalomgyártók együttes erővel kezdtek bele az ötletelésbe, hogy mire is lehetne használni egy ilyen fejlesztést. „A 200 játékosos custom mérkőzések őrületesek lennének" – írta a legendás Nick Eh 30. Viszont mielőtt mindenki túlságosan beleélni magát a dologba, fontos elárulnom, hogy az eddig kiszivárogtatott adatok alapján, körülbelül 2030-ig kell várnunk arra, hogy az Epic beizzítsa az Unreal Engine 6-ot, így csupán a távoli jövőben valósulhat meg a 200 résztvevős Fortnite Battle Royale.
Ezeket olvastad már?