A Blizzard - állításuk szerint - a WoW egy teljesen új korszakát nyitja meg a The War Withinnel. szerinted?
Holnaptól már nem csak az erőrendelők, de bárki más is fejest ugorhat az idén 20 éves World of Warcraft legújabb fejezetébe. A The War Within ráadásul nem csak egy "egyszerű" kiegészítő, de a Worldsoul Saga első fejezete is, amivel a Blizzard nem csak tiszteletét teszi a játék elmúlt 20 éve előtt, de egy olyan új fejezetet is nyitnak a WoW életében, amivel jó pár évig kitolják még a játék élettartamát.
A The War Within újdonságait hetekig lehetne feszegetni és könyveket lehetne megtölteni velük. Mi most röviden megpróbáljuk összefoglalni a legnagyobb újításokat, amiknek az első részét már olvashatjátok is itt. Most következzék a második adag, három olyan fontos frissítés vagy új játékelem, amivel jó ha tisztában vagy, mielőtt belevágsz a The War Within kalandjába.
Warbands
Az új Warband rendszer óriási könnyebbséget jelent majd a játékosoknak. A lényege, hogy bizonyos tárgyak és fizetőeszközök mostantól könnyedén megoszthatóak lesznek karaktereink között, sőt, még bizonyos játékbeli rendszerek is, mint például az achievementek, a repu szintek, a Transmog kollekciók és a mountok. Ez már jó ideje hiányzott, köszi Blizzard, hogy végre megkapjuk!
Hero Talents
20 év és 10 kiegészítő csomag alatt bizony el tud fáradni a játék, főleg ha a nagy egészet lebontjuk egyszerű játékelemekre. 20 év alatt számtalanszor újraírták már például a képességfákat, a különböző buildeket, egyre több és több skill és talent tree kerül a játékba, mind azt a célt szolgálva, hogy karakterünket frissnek, újnak, izgalmasnak érezzük. A The War Withinben az új Hero talentek szolgálják majd ezt a célt. Ahelyett, hogy néhány új skillt kapnánk a már meglévő fák aljára, a Blizzard előállt egy izgalmasabb megvalósítással, a Hero talentekkel, ami egy teljesen új fa lesz. Ezek többsége passzív képességeket jelent majd, amik a 71. szinten nyílnak meg és szintenként egyet kapnak a játékosok.
Classonként 3 új fa áll majd a rendelkezésünkre, ezek mindegyike úgy lett kitalálva, hogy a különböző spec buildek között megosztva is szinte ugyanazt a hatást fejtsék ki. Minden Hero Talent-fa 10 feloldható képességgel érkezik, egyes szinteken pedig több lehetőség közül is válaszhatunk majd ugyanarra a node-ra, ezzel is növelve a játékosok közötti diverzitást.
Ezeket olvastad már?
Skyriding
Az előző kiegészítőben, a Dragonflight-ban mutatkozott be a Dragonriding, amivel új, gyorsabb, egyszerűbb, praktikusabb és persze izgalmasabb módon szelhettük át Azeroth egét. A The War Withinben ez is megváltozik picit. Egyrészt mostantól Skyridingnak hívják majd, másrészt mostantól minden repülni képes mount megkapja ezt a skillt. Persze ha valamiért nem jött volna be a Dragonriding rendszere, akkor bármikor válthatsz a hagyományos repülésre is, egyik mount sem lesz exkluzívan bekategorizálva egyik vagy másik rendszerbe. Mindemellett pedig felfrissül picit a Dragonriding (a The War Withintől már Skyriding) skillfája is.