A Deadlock korai változatában a CS-től a Half-Life-ig minden volt

A Deadlock korai változatában a CS-től a Half-Life-ig minden volt

Amikor még csak egy maroknyi fejlesztő tudott a Deadlockról, akkor még közel sem úgy nézett ki, mint manapság.

A Valve a hétvégén belátta, hogy elég ideig titkolták már (rosszul) a Deadlockot, sokkal egyszerűbb lesz, ha inkább bejelentik. Lord Gabenék új TPS MOBA-ja továbbra is csak egy zárt alfa teszt formájában érhető el, de most már legalább lehet róla nyilvánosan beszélni, streamelhető, mutogatható. Ennek örömére még maguk a fejlesztők is előszedtek egy nagyon korai változatot a Discordjukon, hogy megmutassák, honnan indult a következő nagy dobásuk.

Akinek már volt szerencséje próbát tenni a Deadlockkal, pontosan tudja, hogy nem egy egyszerű játék. A pályán nagyon könnyű eltévedni, és akkor még a számtalan karakterről, azok képességeiről, valamint a lehetséges buildekről egy szót sem ejtettünk. Továbbá az sem segít jelenleg a játék élvezetén, hogy még alig-alig létezik, már elharapódzott a csalók száma – erről tegnap írtunk bővebben.

De volt egy békésebb időszak, amikor még legfeljebb csak egy maroknyi fejlesztő tudott a Deadlock létezéséről. A Valve munkatársai által megosztott felvételek alapján ez mondjuk lehet nem is baj, hiszen ez a koncepció bizonyítására szolgáló tákolmány még igen bugyuta volt ahhoz képest, mint amivel jelenleg igyekeznek lekenyerezni bennünket. A Dota, Left 4 Dead és Half-Life elemekből összerakott játék, amiben egy Counter-Strike-os AK-47-tel rohangáltak, még tényleg nagyon távol állt a jelenlegi játéktól: azon kívül igazából sok munka nem lehetett vele, hogy a „minionok” útvonalát megtervezték. De ez is bizonyítja, hogy egy jó ötlet prezentációjához nem kell minden fűszálat egy hétig tervezni, bőven elég, ha csak összedobáljuk, ami rendelkezésre áll, és a többi megoldódik magától.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár