Az még gombócból is sok...
Így hét év távlatából elképesztő visszanézni, hogy mégis miként robbant be a Fortnite, és lett az Epic Games mára az, ami. Amikor a PUBG: BATTLEGROUND hatalmas sikereket ért el a Battle Royale játékmenetével, minden videójáték-fejlesztő vállalat azon igyekezett, hogy minél hamarabb beszálljon a trendbe, és elkészítse a saját, a közönséget megfogó BR-jét. Az Epic akkoriban még egy kis cég volt a Fortnite Save The Worldel, azonban elképesztő sebességgel alkalmazkodtak a dolgokhoz, és hozták létre a játék Battle Royale részét, ráadásul számtalan izgalmas ötlettel álltak hozzá elő. Nem is kellett több, hamar óriási rajongótáborra tettek szert.
A Fortnite Battle Royale 2017. szeptember 26-án startolt, és a jó időzítésnek, valamint az ingyenességének hála pár hét alatt 10 millió regisztrációt ért el. A növekedés üteme ezután sem csökkent, sőt, mostanra már ott tartunk, hogy több mint 500 millió különálló Epic Games felhasználó töltötte le.
Így nőtt a játékosszám:
- 2017 (október): 10 millió játékos
- 2017 (november): 20 millió játékos
- 2018 (január): 45 millió játékos
- 2018 (június): 125 millió játékos
- 2018 (november): 200 millió játékos
- 2019 (március): 250 millió játékos
- 2020 (május): 350 millió játékos
- 2021 (május): 400 millió játékos
- 2023 (március): 500 millió játékos
Az egészben a legszebb az, hogy ezzel az Epic egy igazi óriássá nőtte ki magát, aki ma már a Steammel próbálja felvenni a versenyt, mondhatni nem sikertelenül. Elképesztően sok munka áll mögöttük, és ez idő alatt a Fortnite-ot is folyamatosan sikerült a csúcson tartaniuk, néha a Battle Royale, néha más módok segítségével. Izgalommal várjuk, hogy mit hoz a jövő, és mikor érik el a 600 milliós játékosszámot.
Ezeket olvastad már?