Kapaszkodj meg! Miután 13 nap alatt meghalt a Concord, a Sony elkezdte árusítani a játék ajándéktárgyait

Kapaszkodj meg! Miután 13 nap alatt meghalt a Concord, a Sony elkezdte árusítani a játék ajándéktárgyait

Vajon ki vásárol manapság Concord ajándékokat?

Ha valaki azt mondta volna, hogy 2024 nyarának vége és őszének eleje arról fog szólni, hogy a közösség minden percben belerúg egyet a Sonyba és a PlayStationbe, hát aligha hittünk volna neki. Kezdődött az egész azzal, hogy a Concord jött, látott és 13 nap alatt odáig jutott, hogy a Sony inkább lekapcsolta a szervereit, majd folytatódott azzal, hogy pár napja bemutatkozott a várva várt PS5 Pro, ami egyelőre egy óriási parasztvakításnak tűnik, mintsem valódi előrelépésnek. Most pedig úgy tűnik, hogy a Sony nem tud leállni, úgy érzi nem kaptak még elég pofont, inkább beállnak a sorba egy újabbért.

Most ugyanis, több, mint egy héttel azután, hogy a Concord a földbe állt és 8 évnyi munka, illetve 180-200 milliónyi dollár ment a levesbe, a Sony úgy gondolta itt az idő, hogy elinduljon a Concord merchök árusítása. Hiszen, az a játék, ami PC-n egyidejűleg 700 játékost sem tudott a monitorok elé rángatni, az persze megérdemli, hogy merchöket kapjon és erre igénye is van a játékosoknak. Kedves Sony... tényleg?!

Persze valószínűleg nem ilyen egyszerű a helyzet és valószínűleg már jó előre berendelték a Concord ajándéktárgyakat, annak reményében, hogy még ha nem is lesz ez a világ játéka, de azért mégsem kell majd lekapcsolniuk a szervereit 13 nappal a megjelenés után. A különböző merchök egyelőre csak az USA-ban vásárolhatóak meg, arról nincs hír, hogy az EU-s boltba is megérkeznek-e, de kötve hisszük, hogy bárki 60 dolláros Concord pulcsira vagy 30 dolláros Concord sapkára vágyna.

Fotó: gear.playstation.com

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések