Most már a profik sem tudják ezt kihasználni, hogy nagy előnyt szerezzenek belőle.
A Valve egyre többet foglalkozik az új játékával, ami nem véletlen, hiszen a TPS MOBA hero shooter elképesztően közkedvelt, pedig még mindig csak az alfatesztnél tartanak. Ráadásul már versenyt is szerveztek belőle, ezért nem árt, ha extra figyelmet fordítanak a még kezdetleges állapotban lévő, ám annál népszerűbb alkotásra.
Az elmúlt hetek rávilágítottak egy hatalmas hibára, amit végre a szeptember 17-i frissítés teljes egészében kijavított. Hasonlóan a kortárs MOBA-khoz, a farmolás – xp (tapasztalati pont) és arany tekintetében – ebben a játékban is kiemelt fontosságú, ezért nem mindegy, hogy mennyi souls-t (lélek) tud egy játékos gyűjteni, főleg a játék elején. A Deadlockban azonban az első 10 percben a játékosok által gyűjtött lelkeket mindenki megkapja, ezért ha több ösvényt is meg tudsz látogatni, akkor gyakorlatilag nagy előnyre tehetsz szert az ellenféllel szemben. Ha sikerül valakinek, akkor gyakorlatilag annyira megerősödhet, hogy szinte egymaga győzelemre vezetheti a csapatát. Ez a versenyeken viszont unalmas early gamet eredményezett, és egyébként is sokan felszólaltak ellene, így hát a Valve gondolt egy merészet és fixálta a problémát.
Szeptember javítások
- A játékosok most már nem osztoznak a lelkeken, ha áttérnek a meccs elején egy másik ösvényre. Minden játékos csak 4 alkalommal kapja meg az ellenséges egységek halála után járó jutalmat hullámonként a laning fázisban.
- Fix: a katonák néha nem haltak meg az utolsó életerejüket jelző villantás állapotának megszűnése után.
- Fix: az Unstoppable állapot nem csökkentette a tűzgyorsaságot.
- Fix: Grey Talon (Charge Shot) és Vindicta (Assassinate) kamerái nem működtek megfelelően.
A Valve a zárt alfa alatt proaktívan foltozgatja a Deadlockot, ráadásul a játékosok visszajelzéseit is figyelembe veszik. Az előző, szeptember 14-i frissítés Bebop számára hozott nerfeket, miután számos panasz érkezett rá, mert a hős végső képessége túl erős volt.