74 000 évnyi megtekintett tartalmat húzott be a YouTube a párizsi olimpia miatt

74 000 évnyi megtekintett tartalmat húzott be a YouTube a párizsi olimpia miatt

Sokakat érdekeltek a párizsi ötkarikás játékok - a YouTube-on is. 

A nyári olimpia rendszerint a legnézettebb műsor a tévében, sőt nem csak ott, de az interneten is. A YouTube például hivatalos közvetítőkkel is összefogott, hogy több ezer tartalmat előállítva minél jobban kiszolgálhassa a sportrajongók igényeit, és az ötlet bejött: elképesztően sokan követték az olimpiát a videómegosztón is. 

A YouTube hivatalos statisztikája szerint a felhasználók több mint 40 milliárd percet töltöttek el a párizsi olimpia megnézésével a platformon - ez átszámítva 65 millió órának, azaz nagyjából 76 ezer évnek felel meg. A játékokkal kapcsolatos tartalmak összesen 12 milliárd megtekintést értek el, és csak az olimpia hivatalos csatornája több mint 1,1 millió új feliratkozót szerzett a sportesemény ideje alatt.

A jelentés szerint a videómegosztónak kiemelt szerepe volt az olimpia közvetítésében, ezt mutatja az is, hogy a statisztikák szerint a felhasználók 18 milliárd percnyi tartalmat néztek televízión keresztül, ami a teljes nézettségi idő több mint 35 százalékát tette ki. Továbbá 180 millió egyéni felhasználó streamelte ilyen eszközön az olimpiát, ami azt eredményezte, hogy csak a nappalikból 1,9 milliárd megtekintés érkezett. 

Mindezek fényében talán nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, hogy a párizsi olimpia jó business volt a Google számára, de persze a pénzből sosem elég, így októbertől a YouTube Premium ára is megugrik majd - erről az alábbi cikkünkben olvashattok bővebben. 

Borítókép forrása: Pixabay/nyshoun 

Kövess Minket!



Gamer szótár