Az kiadó rendkívül elégedett a játék teljesítményével.
Október 1-én vált mindenki számára elérhetővé az év egyik legjobban várt MMO-ja, a Throne and Liberty. Az Amazon Game Studio ezzel harmadjára is belevágott abba, hogy a műfajban igazán maradandót alkosson – korábban a New World és a Lost Ark is szép rajtot vett, azonban idővel drasztikusan csökkent a népszerűségük. A Throne and Liberty is jó esélyekkel indult, ugyanis a múlt tapasztalatait figyelembe véve készült, a dinamikusan változó világ, valamint a PvP központúság pedig hívószavak a játékosok körében. Nem is kellett sok idő, hogy jelentős mérföldkőhöz érkezzen a projekt, amit az Amazon örömmel üdvözölt.
A cím egy hét alatt 3 millió játékost gyűjtött, a Steames egyidejű játékoscsúcsa pedig 336 300-nál tetőzött – eközben konzolokon is pörgették, azonban azok az adatok nem kerültek megosztásra. Ez rendkívül szuper eredmény, aminek az értékét csak tovább növeli, hogy a szerverproblémáknak és a mikrotranzakcióknak köszönhetően vegyes értékeléseket tudhat magáénak.
„A Throne and Liberty elhozása a játékosokhoz szerte a világon hatalmas közös vállalkozás volt csapatunk és az NCSoftos barátaink számára, és nagyon örülünk, hogy látjuk az eredményeket, ahogy a játékosok is csatlakoznak a kalandhoz. Még csak most kezdjük, és számos frissítést tervezünk, beleértve hamarosan az első várostromunkat is." – mondta Christoph Hartmann, az Amazon Game Studios alelnöke.
Habár természetesen bizakodásra ad okot egy ilyen szuper start, és a fejlesztők ezek után már hosszabb távon is tervezhetnek a projekttel, a valódi sikeressége azon fog múlni, hogy mennyire lesz képes lekötni a játékosok tömegeit akár hónapokon át. Egyelőre úgy tűnik, hogy még bőven akadnak izgalmas dolgok az Amazon tarsolyában, melyek remélhetőleg egy hosszú életű és közkedvelt MMO-hoz vezetnek.
Ezeket olvastad már?